Ik heb van het reclame buro een eps bestand ontvangen, hoe kan ik deze openen? Volgens hun kan ik het niet openen omdat ik met een pc werk en hun met een Apple-Macintosh. Wie kan mij helpen hiermee?
Als jij Illustrator op de pc hebt kun je hem gewoon openen. Alleen de lettertypes kunnen/zullen een probleem zijn. Stuur hem anders maar door en dan zal ik de lettertypes eventueel naar contouren omzetten zodat je hem zonder probleem in Illustrator op de pc kan openen of eventueel naar een ander door jou gewenst bestandsformaat.
Als je interesse hebt wel graag alles meezenden.
Een EPS -bestand is een grafisch postscriptbestand. In principe kan elk grafisch bedrijf hiermee uit de voeten. Als je bijvoorbeeld materiaal aan het verzamelen bent voor een publicatie (die je gaat aanleveren bij een drukkerij) dan moet je er dus niets mee doen. Dit bestand dient geplaatst te worden in een opmaak in een programma als InDesign of QuarkXpress. Je zou wel even een berichtje kunnen sturen naar het reclamebureau of ze het in het vervolg als PDF willen doorsturen (aangezien dit wat veiliger is).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?