Gezocht: Freelance vormgever

• Peter Middelhoek

Ik heb een bedrijf in grafische vormgeving, webdesign en webhosting. Tot heden werkte ikzelf als vormgever, verkoper, accountant, creatief brein etc. Ik wil me meer gaan richten op de verkoop en me grotendeels terugtrekken als vormgever.

Zoals je begrijpt heb ik dan iemand nodig die mijn vormgevingswerkzaamheden gaat overnemen. Daarom zoek ik een freelancer die tegen een betaalbaar uurtarief werkt. Deze persoon wordt mijn vormgever van huisstijlen, drukwerk, brochures, stickers, belettering, maar op dit moment ook zeer veel websites. In de huidige orderportefeuille zitten ongeveer 30 websites die nog gemaakt moeten worden.

Graag hoor ik per mail een reactie, bij voorkeur met portfolio en indicatie van je uurtarief.

• sander

Beste Peter,

Als freelance-collega ben ik altijd opzoek naar leuke,uitdagende opdrachten. Op www.zoiezo.nl kunt u terecht voor een indruk van mijn werk. Van oorsprong ben ik vormgever/dtp-er maar heb me ondertussen aardig verdiept in webdesign en dan met name Flash gericht. Mijn uurtarief ligt op E 40,- Vanuit een eigen studio in Tilburg werk ik voor klanten die over heel Nederland verspreid zitten. Dus afstand hoeft voor mij geen beperking te zijn, zeker met een goede internetverbindig en servermogelijkheden is dit tegenwoordig geen obstakel meer.

Met vriendelijke groet,

Sander Krijnen

ZOIEZO grafisch werk