Creatieve DTPer gezocht

• Lya van Beersum

Voor onze reclame studio waar 6 mensen werkzaam zijn ben ik op zoek naar een 4de zeer ervaren, creatieve en zelfstandige DTPer voor minimaal drie dagen per week. Wij zijn een interne studio binnen een bedrijf in de witgoed brache in het luxere segment. Het werk dat we maken is zeer uiteenlopend, van display's tot brochures en glossy magazines. Ik ben op zoek naar iemand met tenminste vijf jaar ervaring, een opleiding op minimaal grafische school niveau en uitstekende kennis van Indesign, Photoshop en Illustrator.

• Inge Geboers

Ik ben een Creatieve DTP-er. En op zoek naar parttime werk.

Inmiddels heb ik 4 jaar ervaring op dit gebied. Ik heb namelijk bij een communicatiebureau gewerkt als vormgever/DTP-er.

Nu weet ik natuurlijk niet ofdat jullie bedrijf in de buurt van Eindhoven ligt, maar anders ben ik zeer geintereseerd.

Met vriendelijk groet,

Inge Geboers

• Maurice

Daar ik natuurlijk niet mijn CV hier online neer ga zetten, en ik ook niet een contact manier weet te vinden in bovenstaande, ben ik benieuwd hoe hierop wel gereageerd kan worden!

vr gr,

Maurice

• lin

Misschien krijgt Lya deze reacties direct in haar mailbox? Gewoon een open reactie plaatsten Maurice.

Ik ben alleen op zoek naar Freelance opdrachten en kom dus helaas niet in aanmerking dus; Lya, Inge & Maurice, véél succes!

Linda

www.studio4.nl

• Hugo Messer

Beste Lya van Beersum,

Wellicht een andere insteek, maar wie weet.

Bridge is intermediair voor het uitbesteden van drukwerk, dtp en ontwerp naar het buitenland. Wij werken samen met studio's, freelancers en drukkerijen in Oost-Europa. De prijzen liggen daar lager, terwijl de kwaliteit hetzelfde is als in Nederland.

U geeft aan dat u een interne studio heeft waar opmaak en drukwerk geproduceerd wordt. Ik kan u wellicht op 3 vlakken helpen:

1. Een orienterende afspraak om te bepalen of het een goede stap is om (een deel van) voor uw dtp-werk een samenwerking op te zetten met een studio in het buitenland. Deze vorm van uitbesteding heeft als voordelen dat u extra capaciteit tot uw beschikking heeft, meer flexibiliteit krijgt in de planning van uw studio en uw kosten omlaag brengt. Om deze opzet te proberen zouden we een test op kunnen zetten voor een bepaalde opdracht.

2. Op dit moment zijn 2 van onze ontwerpers in Amsterdam. Ik zou hen kunnen vragen contact met u op te nemen zodat u een beeld krijgt van hun ervaring en kwaliteit.

3. Opvragen van offertes in het buitenland voor uw drukwerk. Soms zijn besparingen van 20-30 % mogelijk. Ik heb voorbeelden van het drukwerk liggen om u een beeld te geven van de kwaliteit.

Voor meer informatie kunt u kijken op www.bridge-int.nl ; U kunt contact met mij opnemen via h.messer@bridge-int.nl of 0654230708.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Hugo Messer

• Ilse van Schalkwijk

Graag zou ik wat meer informatie willen over de locatie, ik woon zelf in het in het midden van het land en ben op zoek naar een nieuwe parttime uitdaging.

Ik heb 10 jaar ervaring in het grafische vak als grafisch vormgeefster/Dtp-er en sterk in illustratief werk.

Indesign, photoshop, illustrator (crative suite CS) zowel op PC als de Apple en quarkXpress 6.5 op de Apple zijn voor mij gesneden koek.

Ook het werken met Enfocus Pittstop 7, voor een goede certified PDF en controle van de aanlevering van digitale bestanden van andere reclamebureau's behoren tot mijn kennis en ervaring.

Brede ervaring in het maken en ontwerpen van beursmateriaal, banners vlaggen, stickers, beletteringen, huisstijlen, logo's en magazines. (Ook inernationaal)

Zowel Business to Business als voor de kleinere ondernemer en particulier.

Een kleine greep uit mijn werk staat op:

www.edpbv.nl/Portfolio.pdf

Met vriendelijke groet,

Ilse van Schalkwijk