Reactie op Ed

• JR Design

Nee Ed nog niet, als je pas begint dan zijn er altijd opstart problemen.

Zoals je ziet op de website dan zie je dat ik vaak vragen heb, dus ik ben eerst wat goede programma's aan het aanschaffen en dan kan ik het voor de klant zo mooi mogelijk maken.

Maar ik ben nu met 2 klanten bezig en daar moet ik een website voor maken, ik zal wel een link op deze website zetten zodat je de website kan zien en dan kun je je mening geven

• Ed

Uit welk vak kom jij eigenlijk?

Om zomaar te willen instromen op professioneel niveau. Niets op tegen hoor, maar wel iets teveel hooi op je vork denk ik.

• joachim

Lijkt mij ook… ik hoop voor je dat er geen ‘webdesigner’ onder je naam staat, want met alle respect, dat wat jij doet mag voorlopig nog geen ontwerpen heten.

• JR Design

Ik ben gewoon iemand die aan het knutselen is, ik weet dat ik nog veel moet leren maar door middel van forums en tutorials hoop ik er beter van te worden.

Ik doe dit puur voor mijn hobby en durf er ook geen geld voor te vragen, althans niet veel gewoon iets van,, ik doe iets voor jou en jij doet iets voor mij :P.

Ik wil graag de techniek flash onderhanden krijgen weet iemand hoe ik dit kan aanpakken.

Met welke programma's ik flash sites kan ontwerpen en aanpassen en niet van die standaart templates.

Ik zie het vanzelf hier voorbij komen

• Rob

Als ik jou was zou ik dan gewoon een boek kopen. Dan leer je het erg snel.

Zo heb ik het ook ooit op school geleerd. Niet vanaf een forum voor drukwerk. ;)