website restyle 2

• JR Design

Ik heb lang nagedacht en wat ontwerpen uitgewerkt maar nu heb ik de website af.

Ik weet dat er wat foutjes inzitten maar toch hoor ik graag jullie mening.

de oude website is: http://www.theroyalmusic.nl

de nieuwe website is: http://www.theroyalmusic.nl/jacky-raimond/origineel/index2.html

graag wil ik jullie menig horen over het totale plaatje en wat er eventueel anders kan en bij kan.

alvast bedankt,

JR Design

• kees

Helaas is je site er niet op vooruit gegaan. Qua vormgeving wel professioneler dan de vorige maar nog steeds bijzonder amateuristisch. Als je bijvoorbeeld op contact klikt staat daar een e-mail adres. Maak daarin ieder geval een email-link van. Dat is toch echt niveau webdesign voor beginners!

Qua sfeer heb ik het idee dat ik bij een bedrijf ben dat grijze pakken of een of ander saai, serieus produkt verkoopt.

Ik zou gewoon opnieuw beginnen maar dan voordat je aan de slag gaat eerst met een groepje mensen een creatieve brainstorm houden!

tot zover even… succes

• joahim132

Het linkje werkt niet….

• JR Design

www.theroyalmusic.nl (is de oude website)

www.theroyalmusic.nl/jacky-raimond/origineel (de nieuwe website)

wees er wel snel bij want vanavond rond 21.00 uur komt de nieuwe website

• JR Design

JR Design schreef:

www.theroyalmusic.nl (is de oude website)

www.theroyalmusic.nl/jacky-raimond/origineel

(de nieuwe website)

wees er wel snel bij want vanavond rond 21.00 uur komt de nieuwe website

• joachim

Zorg wel eventjes dat na een punt altijd een spatie komt! En bij het logo valt het woord ‘Music’ behoorlijk buiten de boot (staat veel te ver van het kroontje). En persoonlijk ben ik niet zo dol op de vele photoshop-laageffectjes. Het moge zichtbaar zijn dat je een beginner bent, no hard feelings hoor, maar het is niet echt een fraaie site. Wat wel gezegd mag worden is dat 'ie er al beter uit ziet dan de oude versie.

• joachim

Dus eigenlijk ben ik het wel eens met Kees

• JR Design

Hoe kan ik de website dan beter maken?

Wat zou er moeten veranderen?

• joachim

Eerst maar eens beginnen met een goed verhaal op papier te zetten: doelgroep, boodschap, belangrijke eigenschappen, uit te stralen identiteit, etc…. etc… Vaak is het goed om deze dingen vast te stellen samen met de opdrachtgever (dus vóór het knutselen op de computer). Misschien helpt het ook om voor het computergebruik eens wat schetsjes te maken. Onthoud als ontwerper dat de computer slechts je gereedschap is, níet het uitgangspunt van je ontwerpen. Met de vraag die jij ook elders stelt op dit forum, met welk programma je een mooie website kunt maken, sla je de plank ook behoorlijk mis. Een mooie (of zeg liever goede) website maak je met een dosis talent en ervaring, talent heb je of heb je niet… heb je talent, dan volgt die ervaring vanzelf. En voorzichtig met die hapklare brokken van lagen-effectjes etc… dat ziet er altijd zo goedkoop uit echt mega-lelijk. Verdiep je eens een beetje in het webdesign gebeuren ——> (www.coolhomepages.com), dit is een leuke site om eens te kijken wat mogelijk is (ook in een wat simpeler categorie).

Succes!

• Rob

Via safari staan de tabellen niet goed.