textiel bedrukken

• bjorn

Ik wil ongeveer 30 keukenschorten laten bedrukken met een logo en op elk schort komt de naam van de toekomstige gebruiker te staan. Dat betekend dus dat elk schort anders wordt. Om dit te laten doen door een zeefdrukkerij, worden het dure schorten. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Of weet iemand een goede redelijk betaalbare (textiel)drukkerij in de buurt van Apeldoorn?

Alvast bedankt.

• Ronald

PIM Grafische Communicatie heeft deze maand een aanbieding voor o.a. schorts, en kan ze per stuk bedrukken. Ze zitten niet in de buurt maar kunnen wel snel en op vooruitbetaling leveren. www.pimgrafischecommunicatie.nl

Succes.

• Maarten

Helaas niet in de buurt bij Apeldoorn….

maar wel een zaak waar ze dit voor je kunnen doen.

Kijk maar op www.k-c-m.nl. Je kunt zowel zelf de schorten aanleveren of ze door hen laten leveren.

Erg behulpzaam en zeer klantvriendelijk!

• rene

Als je nog op zoek bent naar een drukker, ik bedruk ook textiel, maar dan met transfer druk.

Vanuit de sportbranche ben ik bekend met het bedrukken van (land)namen per kledingstuk.

Zit alleen niet in de buurt van Apeldoorn, maar TPG is een prima bedrijf toch?

• phil

rapitext lochem

zeefdruk - sign - aluminium afdeling

www.rapitext.nl

• phil

www.rapitext.nl lochem

• Bjorn

Hallo René,

ik zou graag meer informatie (prijzen) willen ontvangen. En inderdaad TPG zou een oplossing kunnen zijn. Maar ik kan je e-mail nergens vinden. Zou je mij relevante informatie kunnen sturen.

• rene

Bjorn,

rene@endurosportz.nl

Rene