Help, wie kan mij helpen om zo snel mogelijk illustrator onder de knie te krijgen.
Ben een beetje leek en wil toch wat dtp werk doen.
Alvast bedankt
Ik heb zelf eerst Adobe Classroom in a book doorgewerkt. (nederlandse versie) Je werkt aan de hand van opdrachten en leert zo alle basis mogelijkheden die het programma heeft. Bij het boek zit een cd rom voor de opdrachten. Zo kun je aan de mogelijkheden van illustrator proeven. Heel veel mogelijkheden zijn leuk voor de huis tuin en keuken amateur maar in de praktijk voor vormgeving gebruik ik die niet. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen en zelf bepalen hoe je ontwerp er uit komt te zien. Maar door dit boek door te werken leer je aardig de mogelijkheden van het programma.
Maar het uiteindelijk aanleveren aan de drukker is een ander verhaal. Je moet wel goed weten hoe je het aan moet leveren want anders komt je drukwerk er toch heel anders uit te zien dan hoe je het op je beeldscherm ziet.
Dus als je redelijke zelfdicipline hebt dan is misschien dit boek,of een soortgelijk boek met opdrachten, een optie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?