Bedrukken van shirts

• Daniel Charpentier

Hallo,

Een client wil 8 shirts laten bedrukken met zijn logo. Zover ik heb rondgekeken moet ik het hebben van transferdruk (geen opstart kosten, lage oplage). Het logo is geen rechthoek dus laat transferdruk dan niet een soort transparante folie achter op het shirt naast het logo?

Ik heb al een enkele offertes verzonden maar heb zelf geen ervaring met textielbedrukking. Dus misschien is er hier iemand die dat wel heeft en een adresje voor me heeft…

Alvast bedankt!

• Ronald

Transferdruk is leuk, maar bijvoorbeeld geen optie als het gaat om bedrijfskleding. De opdruk bestaat uit toner en wordt al snel vaal na een paar wasbeurten, en het is alleen mogelijk op wit katoen textiel omdat toner niet dekkend is (dus transferdruk op zwarte shirts kun je vergeten). Ik kan je shirts evt. leveren voor 8,95 per stuk (incl. shirt, eenzijdige opdruk in full-color, ongeacht te maat).

Maar mocht langdurig gebruik noodzakelijk zijn dan raad ik je aan het te laten zeefdrukken. Hier hangt een ander prijskaartje aan, een prijsopgave kun je altijd bij een zeefdrukkerij in de buurt opvragen.

• Maartje

Voor 12,50 per shirt incl. btw kun je bij mij terecht….. Laat maar weten of het wat is.

Wij leveren GEEN transferdruk, maar duurzame opdruk geprint en geplot. Voor meer info kun je mailen.

• Sander

Beste Maartje,

Voor 12,50 per shirt in duurzame opdruk en geplot klinkt mij ook goed in de oren. Hier zou ik graag meer informatie over willen hebben, soorten t-shirts, maximale formaten ed.

Met vriendelijke groet,

Sander Krijnen

ZOIEZO grafisch werk

www.zoiezo.nl