Visitekaartjes! Goed en Goedkoop waar kan dat?

• Marcel

Hallo,

Ik ben samen met een kennis een bedrijfje aan het opstarten en we zoeken een adresje waar goed en goedkoop onze visitekaartjes kunnen laten maken. wie heeft er een suggesstie voor onderstaande vraag;

Ik wil graag 500 of 1.000 vistekaartjes (1 soort)

formaat 5,5 x 8,5 cm

2-zijdig zwart/wit

op 250 grams papier / karton

Wat is de prijs voor 500 exemplaren?

Wat is de prijs voor 1000 exemplaren?

Wat zijn alle overige kosten?

Met vriendelijke groet,

Marcel Wiegerinck

• Ietje

Heb je zelf al een ontwerp of moet het nog ontworpen worden ??

Er zijn drukkerijen waar je standaard visitekaartjes kunt laten drukken voor een vast bedrag, ga eens naar (kleine) drukkerijen bij je in de buurt. Dus het ontwerp is af, wordt door meerdere gebruikt. Alleen in jou geval wordt jou tekst erin verwerkt. Die kunnen je ook adviseren op papier gebied. Denk wel goed na over de uitstraling die je wilt hebben als bedrijf. Ga bij verschillende drukkerijen langs om offertes. Ik zou zelf voor kleine drukkerijen kiezen, die hebben vaak een meer persoonlijke aanpak en vinden een kleine opdracht ook interessant.

Er zijn ook bedrijven waar je een bepaald aantal gratis kaartjes kunt laten maken, maar dan staat hun naam er wel bij op. Die gaan ook uit van verschillende standaard modellen waaruit je kunt kiezen. Kijk maar eens op vistaprint.nl. Vind ik persoonlijk niet zo'n goede uitstraling.

Wil je als bedrijf een eigen uitstraling dan zul je toch langs een grafisch vormgever moeten die het ontwerpt en zorgt dat het gedrukt wordt. Die kan je wel een offerte geven.Ga bij verschillende langs, kijk hoe duur ze zijn maar ook of je het idee hebt dat je goed met die ontwerper kunt communiceren.

Wat je ook doet, je vraag stellen en offerte vragen is gratis. Succes

• Bart

www.drukwerkstunter.nl

• Peter

Beste Marcel,

Ik heb een bureau in grafische vormgeving en kan je wellicht van dienst zijn. Binnen 2 weken heb ik een verzamelorder van allemaal visitekaartjes voor verschillende klanten en hierin kun je eventueel goedkoop meedraaien.

500 FC kaartjes kan al voor 80 euro

1.000 FC kaartjes kan voor 120 euro

dit mogen voor hetzelfde bedrag ook 2 of 3 layouts zijn.

Het wordt gedrukt op 270 grs splendorgel papier, dit is een iets mattig, stevig stuk papier. Het ziet er erg goed uit en is van prima kwaliteit. Door de grote hoeveelheid visitekaartjes (inmiddels al ruim 5.000 voor komende partij) kan de prijs laag blijven.

Deze bedragen zijn exclusief BTW en verzendkosten. Als je ze komt halen kan dat in Oud-Beijerland, net onder Rotterdam, verzenden kan tegen TPG post tarieven, dus dat is of 5,50 of 11 euro geloof ik.

Betaling dient voldaan te zijn voordat de partij verzonden wordt of tegen contante betaling bij afhalen.

Als je wat wilt weten kun je me bellen: 0186-622883 of kijk op de website voor meer info over mijn bedrijf: www promosolutions nl

Bij deze prijs ga ik ervan uit dat je een compleet opgemaakt document aanlevert, dit kan als jpeg, tif, ai eps, cdr, psd of vrijwel elk willekeurig formaat. Als je nog een layout nodig hebt is dit tegen een schappelijk tarief te realiseren, voor starters is dat 35 euro per uur.

groeten,

Peter Middelhoek

• Drukxpress

www.drukxpress.nl voor online prijsaanbiedingen.

absoluut de goekoopste, alles bedrukt in offset.. topkwaliteit drukwerk.

• Tom

Beste Marcel,

Er zijn heel veel drukkerijen waar je goedkoop visitekaartjes kan laten drukken. Een handige website over het maken en drukken van visitekaartjes is visitekaartjes zelf maken .

Succes Marcel!

Tom

• HBreclame

Beste Marcel,

Ik las je vraag op het forum. Wij begrijpen heel goed dat het spannend is om zo maar drukwerk via het internet te bestellen. Je weet niet wie je voor je hebt of wat de kwaliteit is.

Wil je onze drukkwaliteit beoordelen? Bel dan even 078 6350 858 en wij sturen je gratis een gids met al onze papiersoorten en voorbeelden van drukwerk. Zo weet je welke kwaliteit je kunt verwachten. Tevens geven wij een 100% niet goed, geld terug garantie. Hebben wij de druk niet goed uitgevoerd of is de kwaliteit van het papier niet, zoals wij demonstreren in onze gids? Dan krijg je je geld terug.

Tevens doe je bij ons zaken met een vast contactpersoon. Dat maakt het zakendoen een stuk persoonlijker.

Graag informeer ik je over onze mogelijkheden,

Met vriendelijke groet,

Hugo van Pouderoijen

HB reclame

Noordeinde 152

3341 LW Hendrik Ido Ambacht

info@hbreclame.nl

T. 078 6350858

• frank den besten

Ik was laatst ook op zoek naar visitekaartjes en ging op zoek naar de goedkoopste aanbieder. Op een gegeven moment kwam ik op de site van Drukland en daar hadden ze een hele handige prijsvergelijkingstabel. Ze hebben niet alleen visitekaartjes vergelijken, maar ook andere producten zoals enveloppen en briefpapier. Voor de liefhebber is hier de link naar de prijsvergelijkstabel: www.drukland.nl/page/vergelijk.html