Beste Marcel,
Ik heb een bureau in grafische vormgeving en kan je wellicht van dienst zijn. Binnen 2 weken heb ik een verzamelorder van allemaal visitekaartjes voor verschillende klanten en hierin kun je eventueel goedkoop meedraaien.
500 FC kaartjes kan al voor 80 euro
1.000 FC kaartjes kan voor 120 euro
dit mogen voor hetzelfde bedrag ook 2 of 3 layouts zijn.
Het wordt gedrukt op 270 grs splendorgel papier, dit is een iets mattig, stevig stuk papier. Het ziet er erg goed uit en is van prima kwaliteit. Door de grote hoeveelheid visitekaartjes (inmiddels al ruim 5.000 voor komende partij) kan de prijs laag blijven.
Deze bedragen zijn exclusief BTW en verzendkosten. Als je ze komt halen kan dat in Oud-Beijerland, net onder Rotterdam, verzenden kan tegen TPG post tarieven, dus dat is of 5,50 of 11 euro geloof ik.
Betaling dient voldaan te zijn voordat de partij verzonden wordt of tegen contante betaling bij afhalen.
Als je wat wilt weten kun je me bellen: 0186-622883 of kijk op de website voor meer info over mijn bedrijf: www promosolutions nl
Bij deze prijs ga ik ervan uit dat je een compleet opgemaakt document aanlevert, dit kan als jpeg, tif, ai eps, cdr, psd of vrijwel elk willekeurig formaat. Als je nog een layout nodig hebt is dit tegen een schappelijk tarief te realiseren, voor starters is dat 35 euro per uur.
groeten,
Peter Middelhoek