foto op canvas

• Fleur

Er zijn er inderdaad erg veel maar ik zou vooral even op google kijken en dan aan de rechterkant de aanbieders doorlopen. Ik heb laatst een unieke trouwkaart gemaakt en die ook op canvas laten zetten, dit was bij de HEMA, prima kwaliteit. Ook een leuk idee, een trouwkaart op canvas!

Succes

Fleur

• aries

michel Schreef:

——————————————————-

> Dan moet je echt bij The Printboss zijn in

> Uithoorn.

> Daar hebben zij een fantastische Seiko staan met

> UV inkt zodat

> je het zelfs buiten kan ophangen.

> Ze zijn niet duur en ze maken graag een proefprint

> voor je.

dat is een buiten printer, dus een slechte kwaliteit.

wil je echt een goede kwaliteit , moet het bedrijf een epson of een canon grootformaat hebben staan.

• Melo

Volgens mij: “Hebben jullie ervaring(en) met een van deze aanbieders? ”.

• Marie2

Kijk maar bij foto op canvas echt super. Zij printen ook op satin canvas. Is veel mooier dan matte canvas. Echt het proberen waard

• marie2

Echt een tip waard Budgetcanvas Zij printen standaard op satin canvas, dit is veel mooier dan matte canvas. Canvas is ook van stevige kwaliteit. en egaal wit van kleur.(tu)

• marie2

BijBudgetcanvas hebben ze een canon fotoprinter staan, ze printen ook op satin canvas echt super. satin geeft meer diepe en je kleuren komen veel mooier uit.(:D

• Brian van overveld

Ik heb laatst bij fotokado een canvas besteld.

Eerst zat ik raar te kijken naar het doek, hun gebruiken materiaal met een structuur er in. later toen ik het doek had gehangen zag ik pas hoe mooi het is. Het lijkt net of sommige kleuren als klodders er op zitten. alsof de foto echt geschilderd is maar dan super strak.

www.fotokado.nl is hun site.

• destiny84

Op canvas-prijzen.nl kun je een prijsoverzicht van canvas-aanbieders zien. Ook kunnen mensen er hun ervaringen met een bepaalde aanbieder achterlaten en foto's van hun canvas uploaden.

• Michael van Os

Voor de goedkoopste afbeeldingen op canvas:

Plotxpres te Den Haag

070 301 01 30

inclusief gratis bezorging in regio Den Haag en Zoetermeer!

Ook custommade afbeeldingen kan je door de designstudio van Plotxpres laten maken tegen een erg mooie prijs.

Bel nu voor een afspraak of mail naar info@plotxpres.nl

• Postergids

Wij zouden graag uw huiskamers, bedrijfskantoor of winkel met een mooie canvas poster in willen richten.

Heeft u meer interesse?

www.postergids.nl