Freelance DTP'er gezocht A'dam

• BENG

BENG

visuele communicatie

www.beng.biz

werk dat werkt

BENG zorgt voor het effect bij vernieuwing van producten en organisaties. Voor grote opdrachtgevers doen wij kleine dingen, en voor kleine opdrachtgevers doen wij grote dingen.

BENG maakt graag kennis met freelance DTP'ers die goed zelfstandig kunnen werken, technisch perfect werk afleveren en graag actief betrokken zijn bij een project. Liefst woonachtig in Amsterdam, zodat je flexibel inzetbaar bent.

Verder praten? Bel voor een afspraak met Femke, 020 4658080.

• krachtveld (patrick van dijk)

Beste Femke

Bij deze wil ik graag reageren op jullie oproep voor dtp-ers. Mijn naam is Patrick van Dijk en heb een eigen ontwerpbureau in Amsterdam.Dit bureau heb ik nu 3 jaar. Voor die tijd heb ik 10 jaar bij 2 grote ontwerpbureaus gewerkt als technisch dtp-er. Deze bureaus zijn Tel Design (Den Haag) en Frissewind_visuele communicatie (Amsterdam).

Ook al heb ik nu een ontwerpbureau… ik ben van origine een ervaren dtp-er.

Mocht u nog behoefte hebben aan goede dtp-ers, dan ben ik u graag van dienst. Indien gewenst wil ik ook langskomen om kennis te maken. Wilt u meer weten over mijn bureau/werkwijze/portfolio dan kunt u kijken op mijn site: www.krachtveld.com

Ik hoop van u te horen!

Met vriendelijjke groet,

Patrick van Dijk

Krachtveld

• Nicole Hermans

Beachte Femke,

Bij dezen wil ik reageren op uw oproep.

Ik ben van mening dat op het gebied van grafische vormgeving een goede communicatie erg belangrijk is. Klanten, fotografen, schrijvers en reclamebureaus/drukkerijen willen zich naar behoren profileren en hebben behoefte aan goede ondersteuning en advies.

Mijn kracht ligt onder meer op het voorbereiden en de afwerking van drukwerk. Ook ben ik goed in staat huisstijlen te ontwerpen en te bewaken met specifieke aandacht voor originaliteit en functionaliteit. Naar mijn idee belangrijke aandachtsgebieden.

Op het gebied van de typografische kennis heb ik ervaring in visuele communicatie en op de gebieden PR, communicatie en verkoop.

Ook deze onderdelen zijn belangrijke werkzaamheden behorende bij de functie ontwerper.

Graag zou ik één en ander in een kennismakingsgesprek met u mondeling toelichten.

Met vriendelijke groet,

Nicole Hermans

nicole.hermans@planet.nl

Balboaplein 46

1057 VS Amsterdam

Tel. 06 20253863

Nicole Hermans

nicole.hermans@planet.nl

Balboaplein 46

1057 VS Amsterdam

Tel. 06 20253863

• Alessandro

Beste Femke,

Ik kwam jouw bericht op het internet tegen dat je op zoekt bent naar freelance vormgevers/dtp-ers die zelfstandig aan projecten kunnen werken.

Ik heb nu ruim 15 jaar ervaring op het gebied van vormgeven en dtp-en. Mijn uurtarief is 45 euro per uur excl. en doe al mijn facturering via payroll services.

Uiteraard kan ik werken met alle gangbare grafische programma's en lever ik het materiaal aan als certified pdf's. Ik werk in principe alleen vanuit mijn eigen werkruimte.

mvg, Alessandro

• marijn

Ik weet dat het al een oude advertentie is maar niet geschoten is altijd mis nietwaar. Ik vroeg me af of u nog steeds op bent naar freelancers. Mijn vriendin is in loondienst voor een aantal dagen in de week en daarnaast werkt zij als freelance dtp-er/ontwerper. Mocht u interesse hebben dan hoor ik dit graag!

Groetjes Marijn