Ontwerp button.

• Sold Out

Welke vormgever kan voor mijn 10- mans Soulband een 3D button/logo ontwerpen. Mijn vorige band had een “plaatje” van een logo waar we trots op waren en ik zou graag weer een logo in deze stijl hebben. We gaan hem gebruiken op de website, briefpapier, op flyers etc. Ik kan je deze oude logo's mailen om de sfeer te proeven. Wie wil dit voor mij doen en wat kost me dat?

Muzikale groeten, Ted.

• sander

Beste Ted,

Dit lijkt mij geen enkel probleem. Op www.zoiezo.nl kun je terecht voor een indruk van mijn werk. Wat de kosten hiervan zijn kan ik beter vertellen als ik een voorbeeld van het logo heb.

Met vriendelijke groet,

Sander Krijnen

ZOIEZO grafisch werk

• Sold Out

Sander, bedankt voor je reactie. Ik ga verder zoeken.

Groeten, Ted.

• scrapbook

Beste,

Als freelances ben ik altijd opzoek naar leuke,uitdagende opdrachten. Op www.scrapbookontwerp.nl kunt u terecht voor een indruk van mijn werk. Van oorsprong ben ik vormgever/dtp-er maar heb me ondertussen aardig verdiept in webdesign en dan met name Flash gericht. De afstand hoeft voor mij geen beperking te zijn, zeker met een goede internetverbindig en servermogelijkheden is dit tegenwoordig geen obstakel meer.

Met vriendelijke groet,

scrapbook

Jan Kuijlen

0623506213

• Celina | Insight design

Beste Ted,

Misschien kan ik iets voor u betekenen?

Op www.insight-design.nl kunt u mijn werk bekijken en vindt u ook mijn telefoonnummers.

Ik hoop iets van u te vernemen.

Met vriendelijke groeten,

Celina Koekenbier

Insight design

www.insight-design.nl

• N. Dobbelsteen

Hoi Ted,

Ik weet niet of je inmiddels iemand gevonden hebt voor jullie logo.

Als dat niet het geval is neem dan eens een kijkje op mijn website:

www.spunkd.nl

Wellicht kan ik je voor een leuke prijs verder helpen.