Creatieve collega gezocht

• Djamal

Wij zijn een groothandel in hippe t-shirts, wij ontwerpen en produceren zelf en zijn op zoek naar een creatief iemand die ons team komt versterken.

Heb jij ervaring met Adobe Illustrater en ben je creatief en wil je graag deel uitmaken van een jong dynamisch team?

Solliciteer dan direct d.m.v je gegevens en zes leuke ontwerpen over Amsterdam of Holland op te sturen naar Djamalomar@hotmail.com

Graag tot ziens

• Mo

Ook een manier om aan een hoop nieuwe ontwerpen te komen….. ;-) of ben ik nu te achterdochtig?

• MacRonald

Ik zou wel gek zijn om mijn ontwerpen zomaar weg te sturen, en ik stel voor dat niemand hier op in gaat. Zet dan op zijn minst je naam en een behoorlijk adres in je oproep, want dit vertrouwd niemand.

• sander

Goh, het ligt dus niet alleen aan mij…

• DTP2

Stort even heel veel geld op mijn rekening en misschien doe ik iets voor je…

Of niet?

• Djamal

Beste,

Helaas heerst er bij sommige veel argwaan, maar deze overschatten zichzelf natuurlijk heel erg.

Ons team betaat uit 15 man waarvan 4 ontwerpers en ik zou hen tekort doen als ik jullie nodig zou moeten hebben voor orginele topideeen toch?

achterdochtig zijn is niet erg maar dit is wel te.

Desondanks willen wij de anderen bedanken voor de vele reacties die wij ontvangen hebben en de sollicitatieprocedure is in gang gezet.

En voor de anderen vooral niet je CV opsturen.

Laterssss

Djamal

Office manager

• MacRonald

Vind je het raar dat mensen zo reageren?

Dus Mr X doet een anonieme oproep omdat hij vie e-mail ontwerpen wenst te ontvangen, en misschien wordt je dan wel uitgenodigd.

De beste creatievelingen reageren daar niet op!

Naar welk bedrijf kan ik mijn fantastische ontwerpen toe sturen? En waar moet ik heen als ik dan wil langskomen?

• joachim

Dit riekt inderdaad naar oplichting, Djamal heeft misschien een stuk of 100 ontwerpjes binnen gekregen en nergens valt enig recht aan te ontlenen (voor de ontwerper). Nergens staat de naam van zijn bedrijf en hij geeft nota bene een hotmail-adres op.

Djamal krijgt een goed ontwerp binnen en laat dat een of andere knutselaar namaken en drukken op een shirtje. De ‘sollicitant’ die zijn ontwerpje later om iemands schouder op het terras ziet zitten denkt: “Da's mijn ontwerpje! Ik ga die kloothommel bellen! Maar oh ja, ik heb geen telefoonnummer, geen adres, geen bedrijfsnaam, het zou mij niet verbazen als die Djamal niet eens Djamal heet!”

Als Djamal geen kwaad in de zin had was ‘ie wel zo’n grote vent geweest om de naam van z'n ‘bedrijf’ hier neer te zetten. Grafisch ontwerpers vinden het namelijk heel belangrijk om te kijken wat voor werk een bedrijf maakt, zodat hij of zij de afweging kan maken of het bedrijf een beetje bij hem of haar pas.

Dusss, óf Djamal is een office manager die geen idee heeft wat een office manager (en laat staan ‘office’) inhoudt, óf Djamal is een doorzichtige, goedkope oplichter.

Joachim

• sander

Wat een schitterende omschrijving Joachim!!!

• E. Soesbergen

…en toen viel Djamal stil…

…misschien maar beter ook!