filmbelichter

• lotok

Staat er ergens in een hoekje van een drukkerij misschien een filmbelichter, die nog wel werkt, maar niet meer gebruikt wordt? Ik heb jarenlang met een Linotronic 300 gewerkt, maar deze heeft nu definitief de geest gegeven, en ik kan in heel Nederland niemand vinden die hem kan/wil repareren. Omdat ik af en toe nog wel films nodig heb (voor zeefdruk), maar vooral omdat ik nog een heleboel materiaal heb - papier, waarop ik prachtige foto-afdrukken maak - zou ik dolgelukkig zijn met een werkende belichter. Wie?

Lotok

• MacRonald

Dan heb je flink lang gedaan met die machine want die Linotronic serie is uit '93. Het jammere is dat de onderdelen er zo goed als niet meer zijn. Maar als er een is die je kan helpen, dan is het Paul van Graphic Products uit Haarlem, die zou ik even bellen. Hij kent die machines van binnen en buiten, als hij het niet weet hoef je ook niet verder te zoeken.

Gr

MacRonald

• lotok

Nou, ik heb hem van iemand overgenomen, zo'n jaar of tien geleden; ik heb er zelf heel wat aan gesleuteld om hem aan de praat te houden, maar dat lukt nu niet meer. De man die me altijd nog kon helpen, was Henk Slot uit Zwolle, maar die leeft helaas niet meer. De door jou genoemde Paul van Graphic Products uit Haarlem, heb ik nog niet zo lang gelden aan de telefoon gehad: ook hij durfde er niet meer aan te beginnen.

Bedankt in ieder geval voor je reactie.

Grtn,

Lotok

• Bimmer

Hoi Lotok,

Wij, een reclamebureau, hebben nog een Panther type RM-3 staan. Deze werkt nog prima naar behoren. Wij hebben deze nog tot een half jaar geleden gebruikt.

Het is een belichter met daarbij aangesloten een powermac 5500/225 die als rip dient. Deze werkt perfect (met de juiste driver) in combinatie met MacOs X.

Neem anders contact met mij op als je intresse hebt.

Groeten,

Glen

• lotok

Jazeker heb ik interesse.

Hoe kan ik contact met je opnemen?

Lotok

• Inge (Zld)

stuur even een mail naar glen@getset_nospam.nl

'_nospam' even weghalen (tegen automatische spambots).

• p maessen

ik ben opzoek naar een filmbelichter enontwikkel apparaat tel 0475 483075

• de groot

Graag contact over de belichter