Beeldscherm iMac G5

• Jeroen

Hallo,

Weet iemand hoe je het beste het beeldscherm van een iMac G5 kan schoonmaken/-houden? We hebben wel eens klanten die met (vette) vingers aan het scherm komen om wat aan te wijzen wat ik niet zo leuk vind (zacht uitgedrukt want het is bekend: raak het scherm gewoon niet aan).

Maar is het beeldscherm schoon te maken met iets vochtigs (of juist niet), of met een cleaner of droge doek of wat anders? Het is zonden zijn als ik mijn beeldscherm onnodig zou beschadigen.

Groeten,

Jeroen

• Inge (Zld)

Ik heb bij mijn apple monitor (TFT) een speciaal doekje gekregen. Daarmee krijg je het meestal wel weg. Lukt dit niet dan gebruik ik gewoon een klein beetje Glassex en maak het dan schoon met een stukje keukenpapier of het liefst een stofvrije doek.

• Jeroen

Ok, dus het kan wel zonder dat er beschadigingen daardoor onstaat aan het scherm! Bedankt voor de info.

• Inge (Zld)

Is het beeldscherm van een Imac ook niet gewoon van glas trouwens? Dan kan er helemaal niks mis mee gaan…

• DTP2

Let op! Toilet- en vooral keukenpapier is eigenlijk nog te hard en kan krassen op je scherm maken. Doe dit met een zachte en liefste pluisvrije doek.