Waarom gaan jullie op dit forum met modder gooien?
Wat geweest is is geweest en als “de baas” en “de stanser” vinden dat ze er allebei beter van geworden zijn is er toch geen probleem meer.
Aan een verhaal zitten altijd medere kanten.
Mijn kant is:
Ik heb met veel plezier ook hier gewerkt en heb er 8 jaar veel geleerd en mogen leren. De sfeer tussen de collega's onderling was echt top en we werden er zelfs vrienden door. Dat je niet altijd goed op kan schieten met de baas weet iedereen. Het grote nadeel van de baas was dat hij zich te weinig bemoeide met de dagelijkse gang van zaken en alles er om heen zodat de afstand tussen hem en het personeel te groot geworden is.
De weinige uren dat hij fisiek aanwezig was en is, is voor het personeel een onoverkomelijk iets omdat ze het gevoel hadden en hebben dat iedereen er SAMEN de schouders onder moet zetten na een ZWARTE periode in de geschiedenis van het bedrijf. Misschien doet hij wel veel achter de schermen maar hij laat het te weinig zien aan het personeel.
Ik vind het heel jammer dat ik daar weg moest en ben ook kwaad geweest toen ik hoorde dat het een voorbarige reorganisatie was omdat ze niet goed ingeschat hadden wat de eventuele nieuwe klant aan werk en omzet binnen zou brengen.
Het was in het begin verschrikkelijk .UT dat ik weg moest maar ik heb het een plekje kunnen geven.
Ikzelf ben na mijn ontslag aan het werk gegaan bij een handelsdrukkerij in de buurt en ben na een half jaar weer weggegaan bij deze werkgever omdat ik mijn ei niet kwijt kon in de werkzaamheden die ik doen moest. Nu zit ik sinds een half jaar bij mijn huidge werkgever en heb pas geleden promotie gemaakt tot hoofd drukkerij/stanserij/uitbrekerij.
Al met al wil ik zeggen dat tot aan mijn ontslag ik met HEEL veel plezier gewerkt heb hier door de leuke collega's en ik het heel jammer vond dat het zo gelopen is terwijl naar mijn mening dit niet hoefde te gebeuren.
Ik hoop dat “de baas” inziet dat het hebben van een bedrijf meer is als alleen operationele zaken maar er ook een menselijke kant aan zit.
Met vriendelijke groet
Stefan Sweers