Vormgevers gezocht voor spannende projecten

• Kees Vrijman

Dag allemaal,

Ben je een topper in het ontwerpen van kaarten, kleine boekjes, websites, t-shirts? En vind je dat ook geweldig om te doen? Ja? Mooi. Misschien ben jij wel een van de mensen waar we graag mee samenwerken.

Wie zijn we? Een schrijver (journalist), cartoonist en fotograaf. In 2007 willen we onze droom verwezenlijken en zelf uitgever worden. We kunnen alle hulp gebruiken.

Rijk worden doen we in een volgend leven. We willen alleen maken wat we zelf graag willen, gewoon omdat we daar veel plezier aan beleven.

Belangrijk: dit betekent dat we helaas alleen uitbetalen in schouderklopjes, complimenten, een prettige werksfeer en veel plezier. Mocht het onverwacht toch een groot commercieel succes worden: bestel dan dat mooie zwembad maar, want dan deel je natuurlijk mee in de winst.

Interesse? Stuur even een e-mail met je gegevens en een link naar je portfolio. We horen graag van je.

• Michiel Nagtegaal

Beste Kees,

Na enige tijd Creatief Directeur/ mede-eigenaar geweest te zijn van Supershift BV zal ik eind maart 2007 weer gaan freelancen als webdesigner/ illustrator. Mogelijk kunnen we wat voor elkaar betekenen?

Kijk voor mijn portfolio's op www.migiw.nl (eigen gebouwd weblog), www.migiw.nl/portfolio (verouderd grafisch portfolio) en www.cartoonnation.nl (verouderd cartoon/ illustratie portfolio).

Op verzoek kan ik je screenshots van mijn webdesignwerk toesturen. Ik heb met mijn eigen bedrijf Supershift BV oa. gewerkt voor Monsterboard, Marktplaats, Bouwfonds, Grontmij en Commodore International.

Een goed voorbeeld van recent ontwerpwerk is te vinden op: www.world-of-joy.nl.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Michiel Nagtegaal

info@migiw.nl