Gezocht: ontwerper visitekaartjes

• Joost Niederer

Ik ben sinds kort zelfstandige en ik zoek iemand die mij kan helpen met het ontwerpen van een logo voor mijn briefpapier en visitekaartjes.

Wie kent iemand die grafisch creatief is???

info@interim-control.nl

• Daan Stroot

Hoi Joost,

Wij van Drukdealer kunnen je misschien helpen. We richten ons juist op de “jonge”ondernemers.

Je kan me altijd mailen voor ontwerpen en/of drukwerk.

groetjes

Daan Stroot

www.drukdealer.nl

• HM2 Grafische Vormgeving

Hallo Joost,

als freelance grafisch vormgever wil ik je graag helpen met het maken van een uniek visitekaartje waar je zeker indruk mee gaat maken. Je krijgt een voorstel die na je goedkeuring helemaal uitgewerkt gaat worden en drukklaar voor de drukker wordt aangeleverd. Ik weet niet of je al een drukker op het oog hebt maar ik zou ook het drukwerk voor je kunnen regelen.

Bij mij betaal je niet voor een duur pand, accountmanagers, mijn koffiepauze e.d., maar gewoon voor het ontwerp en het drukklaar maken voor de drukker.

Wie weet tot mails!

Hellen

• André van Platerink

Beste Joost,

Mocht je nog niet voorzien zijn van je visitekaartjes en briefpapier?

Dan zijn wij in staat om dit voor jou te regelen en wel van ontwerp tot en met druk.

Wij beschikken over een digtale drukpers waarmee wij kleine oplages voor een kleine prijs kunnen produceren.

Zie voor meer info www.staalprepress.nl

Met vriendelijke groet André

• Thijs

Beste Joost,

Als je nog niemand hebt gevonden voor het ontwerp van visitekaartjes zou je eens kunnen kijken op www.thijssijlaar.com. Ik heb voor diverse bedrijven (waaronder een aantal starters) een logo ontworpen. En deze ook een aantal keer voor hen doorgevoerd in een volledige huisstijl. Als mijn werk je aanspreekt hoor ik het graag. Dan kunnen we eens bespreken wat je ongeveer in gedachte had.

In ieder geval veel succes met je zoektocht!

vriendelijke groeten,

Thijs Sijlaar

• Louis

Hallo Joost,

Hier bied ik mijn diensten aan voor je ontwerp van logo en eventueel huisstijl.

Wil je nadere info ontvangen, aarzel dan niet en geef even een mailtje.

Met vriendelijke groet

Digit@l Xpression

Louis

• Dobbelsteen

Beste Joost,

Ik kom hier niet iedere dag maar als je nog steeds op zoek bent kan ik je helpen!

Spunk'D Graphics is…

- goedkoop (vaste prijsafspraken)

- origineel & anders

- kwaliteit

Of kijk eens op www.spunkd.nl