creative suite

• Kit

Ik zoek iemand die mij, tegen betaling natuurlijk, kan inwijden in het programma Creative Suite van Adobe. Ik denk aan 2of 3 dagedelen om de programma's Illustrator, Photoshop en Indesign te leren kennen/gebruiken.

• joachim

Misschien moet je even vermelden waar je je bevindt.

• Kit

Ja Joachim, dat is een goed idee. Ik zit in Driebergen.

• joachim

In dat geval kan ik weinig voor je betekenen. Sorry!

• Kit

Toch bedankt voor je reactie . Wellicht is er iemand anders die me kan helpen..

• joachim

Wellicht, ik ben alleen wel bang dat je aan twee/drie dagdelen niet genoeg hebt. Nog niet eens per programma.

• Kit

Oke, dus om de basis ervan enigsinz door te hebben schat jij in dat je ruim een dag per programma nodig hebt?

• joachim

Zoiets, ik denk dat het handig is dat je samen met iemand die er verstand van heeft, wat dingetjes moet gaan proberen te maken. Jezelf een heel concreet doel voor ogen stellen. Wat zou je precies willen maken?

Vertrouw me, die programma's zijn dusdanig uitgebreid dat je niet van alles wat moet willen weten. Dat is te veel om in een dag te onthouden (tenzij je misschien Rainman bent).

Ter illustratie: ik ben nu een jaar of acht geleden met illustrator, photoshop en Quark/Indesign begonnen te prutsen, kan inmiddels nagenoeg alles verwezenlijken wat ik kan bedenken, maar dat neemt niet weg dat ik bijvoorbeeld maar 75% van de mogelijkheden van Photoshop ken. Dat geeft misschien een beetje een beeld.

• Kit

Ha Joachim,

Hartelijk dank voor je uitgebreide antwoord. Goede suggestie van je, daar kan ik zeker mee aan de slag. Fijne dag verder!