Gezocht grafisch ontwerper voor het ontwerpen van een logo en evt huisstijl.
Voorbeelden prijzen en voorstel kunt u naar mij mailen, via het forum wordt niet gereageerd.
Mvg Richard
Denk dat er wel meer van ons zijn die op een dergelijke manier wel eens een “blauwtje” hebben gelopen. Ik denk dat als een opdrachtgever echt serieus is dat hij/zij wel een andere/nettere manier heeft van aanvragen dan zo kort en bondig dan nu bovenstaand het geval is en hij/zij zichzelf wel iets meer blootgeeft dan alleen een voornaam.
Les voor opdrachtgevers;
Neem de moeite om een normaal en duidelijk bericht te plaatsen. Je vraagt niet om een doos eieren. Wees ook zo fatsoenlijk om te zorgen dat als er iemand werk voor je heeft verricht dit netjes op te lossen en te blijven communiceren. Dit zou je zelf ook graag zo willen.
Les voor freelancers of ontwerpers op zoek naar wat bijverdiensten;
Lees de aanvraag en denk eerst eens goed na. Ziet dit er uit als een serieus iemand met een normale aanvraag of is het iemand die voor weinig of zelfs niets op de eerste rij wil zitten? En zo ja, wil je daar wel voor werken of je tijd in steken.
Ondertussen heb ik behoorlijk wat ervaring met het aannemen van freelance opdrachten en vaak voel je al vrij snel als er echt iets niet klopt. Soms lijkt alles zoals het hoort, maar kom je er later achter dat het toch anders loopt dan dat het zou moeten. Dit laatste was zo'n gevalletje. Dus waarom een ander dit niet zien te besparen en het die bepaalde persoon iets moelijker maken om in herhaling te vallen. Doe er mee wat je wil, neem het mee als bagage…)
Beste Richard,
Graag bied ik mezelf aan om van jou bedrijf een echte merk te maken tegen zeer scherpe prijs.
Aanvullend creëren ik een huisstijl met een pasvorm die gegoten zit en de (gewenste) identiteit accentueert. Een huisstijl dat onbeperkt toepasbaar is, en een balans uitstraalt tussen creativiteit en functionaliteit.
Graag verwijs ik je naar www.creativeidentity.nl
Indien je geinteresseerd ben dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijjke groet,
Amina Ali
tel.0641283848
amina@creativeidentity.nl
www.creativeidentity.nl
Net zoals het voor particulieren of bedrijven die via fora iets willen zoeken zoals iemand die een logo of een huisstijl wil maken is het voor diegenen die iets aanbieden ook wel erg belangrijk dat het verhaaltje netjes en volledig is. Het is wel de eerste indruk die je hier achterlaat.
Als de post van iemand, die in een mooi verhaaltje zegt een echt merk te maken van je bedrijf, al volstaat met 5 schrijffouten verdeeld over 7 regels zou ik me toch ook als aanvrager wel even achter mijn oren krabben. Een foutje maken we in de snelheid allemaal wel eens, maar dit is niet echt goede reklame.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?