klacht copyshop

  • bouwman

    Dag,

    Graag wil ik weten of iemand me bij het volgende kan helpen:

    Ik heb een klacht over een slecht geleverd product van een copyshop. Waar kan ik terecht met mijn klacht?

    De copyshop is niet bereid om het probleem op te lossen.

    Alvast bedankt voor reacties!

    Hartelijke groet,

    Iemke Bouwman

  • DTP2

    Op zich is er niet echt sprake van een klachtencommissie voor copyshops. Wellicht dat ze zijn aangesloten bij een brancheorganisatie zoals het KVGO waar je in ieder geval je klacht kenbaar kan maken en vragen om bemiddeling.

    Beste is om je klacht schriftelijk in te dienen en (uiteraard) aan te tekenen met in de brief het vriendelijke doch dringende verzoek om tot een oplossing te komen met een redelijke ultimatum qua tijd. Duidelijk aangeven dat je van plan bent om verdere stappen te gaan ondernemen indien de oplossing in jouw opgen niet voldoende is en niet tijdig wordt aangeboden. Ik hoop dat je een rechtbijstandsverzekering hebt, want dan kan je die aan het werk zetten hiermee.

  • Inge (Zld)

    Mag ik zo nieuwsgierig te zijn om te weten wat de klacht is? ;-)