Grafisch ontwerper gezocht voor afmaken spel

• Lucas Kruijswijk

Beste mensen,

Ik voor deze maand op zoek naar een grafisch ontwerper die per week een aantal uren kan werken.

Het gaat om het spel XJOU op www.xjou.nl

Dit is een innovatief Web/SMS-spel. Het is al redelijk af (nog niet alles is al ge-integreerd), maar mijn grafische ontwerper die ik had, heeft er geen tijd meer voor (heeft een vaste baan nu).

Er moeten kleine dingetjes recht gezet worden. Zoals layout van uitleg pagina, kleurtjes, buttons. Ik zelf ben daar niet goed in.

Het gaat enkel om grafisch ontwerp, ik zelf zet alles in HTML en dergelijke. Aangezien ik zelf ook maar beperkt tijd heb, is meer dan een aantal per week niet zo zinvol.

Ik betaal per uur op factuurbasis. Als het een succes wordt, dan kan er meer werk komen.

Als je geen tijd hebt, je kunt in ieder geval meespelen half augustus :-)

Met vriendelijke groet,

Lucas Kruijswijk

• steef

Ik bied mijn diensten graag aan als grafisch ontwerper.

Wellicht kunt u mij e-mailen.

info@dsoreclame.nl

• Lucas Kruijswijk

Ik ben inmiddels voorzien.

Lucas

• Ahlem

Heb je nog iemand nodig voor deze opdracht?

• Sophie

Hoi Lucas,

Dit lijkt me werk voor de ontwerpkliniek!

www.ontwerpkliniek.nl

Groetjes,

Sophie

• Hanneke van de Pol

Beste Lucas,

Misschien ben ik te laat met mijn reactie, maar ik heb een eigen ontwerpbureautje( eenmanszaak) in Arnhem en heb op het moment een rustige periode. Kan het extra werk dus wel gebruiken, Op www.studio-artics.com kun je mijn werk bekijken. Ik doe van alles en mij lijkt het wel een leuke klus. Graag hoor ik van je of je nog iemand nodig hebt.

Met vriendelijke groeten,

Hanneke van de Pol

• Yasin

Beste Lucas,

De website van www.xjou.nl werkt niet bij mij! Bestaat er een mogelijkheid om deze vooralsnog te kunnen bezichtigen.

Dit vanwege mijn intresse voor de vacature als die nog vrij staat.

Gegroet,

Yassine