Powis Parker 15

• Maarten

Hallo,

Ik ben op zoek naar ervaringen met de inbindmachine (lijmen) Powis Parker 15.

Ik denk er over om deze machine aan te schaffen, maar ik zou graag willen weten wat de ervaringen zijn van andere gebruikers.

Groetjes,

Maarten

• Paul Oudshoorn

Hoi Maarten,

Heb je inmiddels al een Powis Parker 15 aangeschaft? Ik ben even benieuwd naar jou ervaringen dan:)

Groeten,

Paul

• Maarten.

Hoi Paul,

Ja ik heb hem al geruime tijd inmiddels…

Bevalt prima, lekker snel, nooit geen lijmresten en dat soort ellende, je kan echt van de machine op aan.

De bindmethode is ook goed, je trekt er niet zomaar bladen uit, wat je bij sommige andere lijmmethodes nogal eens hebt.

groeten,

Maarten

• Paul Oudshoorn

Beste Maarten,

Ik ben sinds kort ook dealer van deze machines, ben natuurlijk erg blij met jou ervaringen! Hoe keek jij tegen de aanschafsprijs aan t.o.v. andere systemen?

Verder nog veel plezier ermee!

Groeten,

Paul Oudshoorn

Marda Groep

• emmeline

Beste Maarten,

Ik ben op zoek naar een plek in Amsterdam waar ik een document kan laten inbinden met het Powis Fastback Hardcover klem-systeem. Weet jij misschien waar ik terecht kan?

met vriendelijke groet,

Emmeline

• Bartie

Hey, Printenbind.nl heeft sinds kort Powis Parker. Dat is in ieder geval thermisch inbinden met kartonnen achterkant en transparante voorkant.

Staat nog niet online op de website maar zij hebben sinds 2 weken de machine en supplies hiervoor aangeschaft.

succes!

groeten Bart