Spandoeken

• Tamara

voor een bedrijf heb ik regelmatig HOGE kwaliteit spandoeken nodig voor buiten, maar omdat er weinig budget is moet ik naar goedkope aanbieders. tot nu toe zijn de ervaringen dat er altijd strepen en verkeerde kleuren zijn. wie weet een beetje een knappe aanbieder met goeie prijzen.bedankt

• DTP2

www.spandoekenstunter.nl print op hoge kwaliteit tegen zeer goede prijzen. Heb er vrij veel ervaring mee en ben zeer tevreden.

• MacRonald

Hier de zelfde goede ervaringen met spandoekenstunter. Na een heleboel te hebben vergeleken komt die het beste uit de bus. Zeker als het gaat om kleur en detail.

• roar

Tamara,

Wij plaatsen zelf onze orders bij Hateg in Arnhem.

Zeer goede kwaliteit voor hele goede prijzen.

Voordeel is dat zij zeer korte levertijden kunnen hanteren wat ons weer veel stress bespaart…..:-)

Grafische groet,

• Rene

Een zeer goede aanbieder van drukwerk en ook van spandoeken is www.flyerzone.nl. Binnen enkele dagen heb je de spullen in huis met een hoge kwaliteit. Daarnaast kan je ook nog ander drukwerk bestellen.

Een goedkopere aanbieder is www.printrepublic.nl. Dit is ook een goede kwaliteit.

Ik zou het zeker eens proberen. Succes!

• Bas de Vries

Heb deze week bij spandoek-shop.nl een doek laten printen. Voor 65 euro een stik groot spandoek. Wij waren echt tevreden over de service. er was iets met de foto, hebben ze dit gewoon gratis gefixed!

Een topper dus