LEES DIT…!!
Mijn opleiding is Nima-A en verkoop en communicatietrainingen. En natuurlijk erg veel werkervaring (van 1996 tot 2007, nu dus) binnen marketing/sales/promotie/relatiebeheer/verkoop detailhandel.
Zelf ben ik op dit moment bezig met webdesignen van pagina's (overlopend naar het bouwen van pagina's). Via de webpagina's die ik zelf heb ingedeeld op bepaalde doelgroepen/sectoren verkoop ik advertentieruimte/promotieactiviteiten (onder andere e-commerce)/weblinkplaatsing. Hiernaast ben ik bezig met het verkopen van producten via reselling/distributie.
Erg veel ideeen maar 2/3 loopt al en ben ik in onderhandeling met tweede en derde partijen. Hiernaat gaat via internet alles geautomatiseerd na de juiste opbouw.
Genoeg tijd over dus om bezig te zijn met opdrachten en verkregen inkomsten verder te investeren in eigen projecten. Planningen lopen sinds week 4 van 2008. Via een tip op internet terecht gekomen op de webpagina van startpagina1. Van hieruit interesse en ideeen ontstaan en sinds opbouwen van pagina nr3 via startpagina2 contact opgenomen met (voornamelijk internationale) organisaties en zakelijke relaties.