opleiding/ervaring mee?

• sandra

Hallo,

Ik heb een algemene vraag.

Is er iemand die weet of onderstaande link van een opleiding ook echt een goede opleiding is? Iemand met ervaring dus. Andere suggesties zijn ook zeker welkom.

Ik ben behoorlijk beperkt met dagen ivm kleine kinderen, maar zou graag wat meer met mijn hoofd willen doen en in mijn huidige baan bij het bedrijf als DTP/ontwerper is dat helaas niet mogelijk. Ik woon nl. in het noorden van het land en zou graag in de avonduren willen leren voor webmaster.

http://www.wuacademia.org/webdesignafdeling.html

BVD voor alle reacties.

Groet,

Sandra

• sjoerd

Hallo Sandra,

Volgens mij dat via ‘'wuacademia’' erg duur opleiding!!! maar ook erg goed!

Ik heb nu grafisch/ontwerper/dtp-er opleiding via ‘'loi.nl’', erg goed! prefect!

www.loi.nl

Lekker thuis leren en Als je huiswerk moet klaar is en Kun je ontwerper-vel in enveloppen zonder postzegel en opsturen, ong. een week krijg je cijfer van docent. Heerlijk! Gezellig samen met kinderen, of kinderen spelen thuis!

Website opleiding is ook aanwezig moet je naar prof. webdesigner of User Interface and Webdesign (UIWD)

Maar kun je even bellen naar loi.nl voor meer info!

mvg

Sjoerd

• sandra

Hallo Sjoerd,

Jij werkt zeker bij de LOI ;-)

Bedankt voor je reactie, maar ik zoek een avondopleiding waarbij ik daadwerkelijk les krijg op lokatie.

Groet,

Sandra

• Lot

Ook ik heb deze cursus via de LOI gedaan, met een aantal lesdagen (onder begeleiding van een ervaren vormgever) in Haarlem!!

Momenteel werk ik freelance en heb verschillende opdrachten!

Het kan dus wel!

grt en succes

Lot

• sjoerd

Nee, ik studeer met loi van grafisch ontwerper/dtp , klinkt prima!!!!!

succes

• Sjoerd

Hoi lot,

Ja idd, welke heb je opleiding gehad? heb je ook website afstuderen? Zoja welke opleiding dan Prof website design of UIWD????

Hoor je wel

Sjoerd

• Daniela

Hoi Sandra.

Ik zit ook te denken aan deze opleiding. Weet je inmiddels al meer over de kwaliteit van deze opleiding?

Een andere optie is Eduvision, maar daarvoor moet je naar Zwolle of Utrecht.

• sandra

Hoi Daniela,

Nee, ik krijg alleen aanbevelingen op het gebied van de LOI, maar ik wil juist met Macromedia werken (professioneler dus). Ik heb wel wat anders nog gevonden www.2know.nl dat is een adobe gecertificeerd opleider die ook diverse cursussen aanbied.

De wuacademia vind ik toch wat louche overkomen en omdat niemand er wat van weet durf ik het ook niet aan, het is nl. niet goedkoop ofzo. Bovendien hebben ze me referenties gestuurd waarvan nou niet bepaalt professionaliteit uitstraalt.

Bij www.House-of-media.nl in Groningen geven ze ook trainingen, wellicht een optie?

Sandra

• LD

Sjoerd, mag ik weten waar je dit op basseerd?

ik kan namelijk ook nergens ergens info. vinden voer de door hun aangeboden opleidingen.

Ik hoor er verder ook niemand over… vind ik eigenlijk ook wel erg vreemd.

Groetjes & bedankt

• DTP2

Kijk hier ( http://mac-zone.nl/index.php?newsitem=1229382052 ) voor meer informatie over een grafische opleiding.