opleiding/ervaring mee?

• M.L. van der Plas

Hallo allemaal,

Ook ik wil een opleiding volgen bij dat WUacademia. De richting die ik wil volgen is Storyboard tekenaar. Voor als nog heb ik geen andere opleiding op het internet kunnen vinden. Zou die er helemaal niet zijn? Weten jullie waar je een opleiding Storyboard/Visualiser kan volgen?

Enfin, ik dus bellen. Krijg ik een gebrekkig Nederlands sprekende man aan de lijn. Welke mij van alles uitlegt maar ik hem amper versta. Ik vraag hem welke moedertaal hij heeft. Hij antwoordt dat dit frans is. Mijn vragen worden slecht beantwoord. Zou dit door een taalbarriere komen? Of schuilt er ergens iets anders? De routeplanner stuurt mij naar een nieuwbouwwijk net aan de rand van Groningen. Hoe vaag is dat? En inderdaad is er op internet niets te vinden over ervaringen van mensen die een opleiding op de WU hebben gevolgd. Ze zijn wel ingeschreven bij de Balastingdienst en de kKamer van Koophandel.

Weten jullie al wat meer?

Met vriendelijke groet,

M.L. van der Plas

WUACADEMIA - WUACADEMY

Bentismaheerd 3, 9736EA Groningen, Nederland

www.wuacademia.org

contact@wuacademia.org

Rekening nummer: 56 55 99 089 (abn-amro)

KVK nummer: 02094699

BTW nummer: 2278.69.758.B01

Info: 0646715440 (Pauline Klop); 0508506774 (Bikouta); 0646428167 (Réné Vincken).

• Moniek

Hallo,

Ik heb in 2008, de opleidingen manga en DTP (grafisch vormgever) gedaan bij Wuacademia.

Mijn man is nu bezig met de opleidingen film producer en film regie. Het is een goede school.

Moniek

• Petra10

Hi,

Ik ben nu bezig met de online opleiding manga tekenen en ben er heel tevreden over.

Petra

• Petra10

Petra10 Schreef:

——————————————————-

> Hi,

> Ik ben nu bezig met de online opleiding manga

> tekenen van Wuacademia en ben er heel tevreden over.

>

> Petra

• Jan K.

Hi,

Ik ben ook bezig met de thuisstudie grafisch vormgever van wuacademia en ben heel tevreden over de service.

Jan

• Tessa

Hi,

Ik woon in Brussel en ik ben bezig met de online opleiding tekenfilm maken met flash bij wuacademia. Het klinkt prima.

• Laura

Hi,

Ik heb deze opleiding eerst biju Loi en darna bij Wuacademia.nl gedaan. Volgens mij wuacademia is veel beter.

• Peter K.

Hallo,

Wuacademia is een van de beste thuisschool ter wereld. ZIJ ORGANISEREN OOK EEN WERELD FESTIVAL.

• elly2

Ja zeker! De meerwaarde die de WU academie geeft is de tijd en aandacht van de praktijk. Door, (als je praktijk cuscus volgt ) de één op één les, geeft dit een directe interactie.

Ik heb in Utrecht opleidingen gevolgd (waar ook het ministerie zijn personeel laat opleiden. Doch zij bieden veel minder, korter en minder diepe betekenis van leerstof. Kortom de echte basis. Bij de WU academie leer je het hele vakgebied voor nagenoeg niet zoveel meer geld. Acht dagen praktijk is iets anders dan drie dagen en een leraar voor jou alleen!

Elly

• gerrie

Hoi,

Ik was benieuwd of je nu uiteindelijk bent gestart en of de school wat is.

Gerrie