opleiding/ervaring mee?

• yvonne

Wil basis opleiding tv producent volgen bij wuacademie. Heeft iemand ervaring met deze academie. Hoe betrouwbaar is deze organisatie. en zijn er andere instituten/ organisaties die de cursus basis TV producent geven

• Peter7

Ik doe de opleiding film en tv producer bij wuacademia. Dat klinkt prima.

• Tony

Ik vind die hele wuacademy maar vaag. Het valt me op dat de mensen die hier positief reageren, allemaal dezelfde stijl- en spelfouten maken (door een vertaler gehaald?) WUacademy reageert zelf? Hun site zelf staat ook barsentsvol spelfouten.

Voorbeeldquotes: “Ik doe de opleiding film en tv producer bij wuacademia. Dat klinkt prima.”

en dan zegt iemand anders :“Hi, Ik woon in Brussel en ik ben bezig met de online opleiding tekenfilm maken met flash bij wuacademia. Het klinkt prima.”

Ik zou ze niet vertrouwen en met een officiële opleider in zee gaan.

Tony

• robin

ik snap ‘t niet helemaal wuacademie ik wou voor gamedesigner doen maar ze zetten niet eens informatie erbij met wat voorn progamma je werkt en wat je study paket is ik vind het ook heel raar en is die basiscertificaat wel iets waard ?????? of is het gewoon allemaal onzin en dat ze gewoon je portomonee ef leeg halen want ik wil voor gamdesigner gaan leren maar heb geen diplomas en doe nou zorg en welzijn van roc wil ik zo snel mogelijk van af . en echt met ontwerpen voor games ik heb wel sites gevonden maar dat is het amsterdam of utrecht hku maar vragen ze HBO en MBO diplomas voor ik vind ’t ook beetje onzin dat hoog geleerde meer kans hebben op ‘n baan wat ze willen je komt toch op school om te leren op ’n bepaalde vak gebied toch niet dat je hoger niveua MBO of HBO hebt gedaan .. ik wil eigenlijk nog wat meer informatie over wuacademie voordat ik me inschrijf want eerlijk gezegt ( vertrouw ik het niet site is ook slecht met informatie en als je wilt bellen nemen ze niet op of krijg je iemand van 'n ander land eraan :S) als je iets meer weet van informatie over game design laat me dan even weten

dank je

Robin

• bb

Hallo

vertrouw hun niet. ik heb aantal x gevraagt naar hun en krijg info trug waar ik gewoon niks aan hem, de vragen die ik hun stel waar ik iets aan zou moeten hebben reageren ze niet op trug

volgens mij is dit gewoon een grote flop, ben nog verder informeren bij belasting en kamer v koophandel

ookal zitten de grootste oplichters bij kamer v koophandel

onproffesionele site vind ik het ook

• Kev

Heb ze meerdere keer een mail gestuurd en krijg niks terug van ze. En wat Tony hier post is wel heel heel heel erg opvallend alle positieve antwoorden zijn zon beetje het zelfde. Zijn gewoon oplichters.

• xlittlexprincessx

mag ik vragen hoe deze opleidingen beveelt

ik wil ook graag doen maar ik vind die site wat vaag uit zien

• xlittlexprincessx

heey kev

heb je al een mail terug krijgen van hun of nog niet

ik wil graag de manga opleidingen maar ik heb gevoel dat niet klop daar op die site

groetjes

• mone

Klinkt helemaal niet prima, die wuacademie!

Die site ziet er echt niet uit en dat voor een een aanbieder in webdesign-opleidingen?