INDESIGN, PHOTOSHOP en ILLUSTRATOR

• sjoerd

Hallo allemaal,

wie heeft ook indesign, photoshop en Illustrator (adobe Cs2 of Cs3) opleiding gehad of ook curcus gehad??

Ik weet het opleiding erg duur is misschien ken je welke best en goedkoop curcus?

Of ik koop curcus boekje bij boekenwinkel, kan dat?

Ik hoor je wel en bedankt!

sjoerd

• Lot

Kijk bij van Duuren media naar de boeken :Leer jezelf professioneel _Illustratorcs2,Indesign cs2 etc…

Deze boeken heb ik altijd bij de hand, het is zowel engels als nederlandstallig!

grt lot

• LD

Ik zou hier idd ook graag meer info over willen onvangen.

Ik zoek me in de rondte naar een opleidng in de grafische industire. WIl in de toekomst graag voor mezelf beginnen, maar weet nog niet precies hoe of wat. Twijfel tussen photoshop & grafisch vormgever en of DTP-er…..

Groetjes Sher

• DTP2

Kijk hier ( http://mac-zone.nl/index.php?newsitem=1229382052 ) voor meer informatie over een grafische opleiding.

• Van Beers Inge

Hey ,

Inderdaad, deze cursussen zijn erg duur.

Ik raad aan gewoon de boeken in huis te halen en jezelf deze programma's aan te leren. Je leert ze door te doen!!!

In de betere boekhandel vind je boeken als ‘leer jezelf professioneel …’

of ‘…in a classroom’. Vaak bevatten deze uitgebreide informatie en oefeningen.

Ik heb nog boeken liggen van een cursus dtp. ‘Basis DTP’ , ‘Indesign’ en ‘Photoshop’. Voor een goed bod doe ik ze weg!

Inclusief oefeningen en oefenbestanden!

(gekocht bij de cursus DTP , bij het NTI. Veel te veel geld voor betaald toen :o) )

Veel succes in ieder geval!!

• Betty Van Eerle

Mijn eigen gemaakte indesign bestanden.

Het blijft toch erg lastig. Ik heb er ook te weinig tijd voor om het te leren.

Ik snap de basis en daar red ik me mee voor wat basis dingetjes.

Voor een pro doe ik beroep op Skrivanek

Daar ik veel met vertalingen te maken heb ik dat een goede combi (tu)

• doppelganger

Hey Sjoerd

Zo' opleidingen zijn nog te doen van prijs (vind ik). Ik volg avondonderwijs (volwassenonderwijs). Dat is ± 14 weken en kost ± € 80. Natuurlijk weet ik niet of jullie in Nederland ook zo cursussen kunnen volgen. Boeken vind je zeker in boekenhandels. Maar dan heb je het probleem dat je over de software moet beschikken, en die gaat snel al wat gaan kosten. Dus een cursus is, naar mijn gevoel, goedkoper met veel meer kennis achtera :)

Succes ermee