Logo ontwerp

• Martijn

Beste,

Met MVB webdesign werk ik al jarenlang aan websites, maar langzaam concentreer ik mij steeds meer op het ontwerpen van logo's. Hiervoor heb ik een speciale minisite in het leven geroepen: http://logofolio.mvbwebdesign.com. Tegen een betaalbare prijs (slechts 75 euro) kan ik een kwalitatief goed logo ontwerpen.

Algemene info:

- Vaste prijs voor een logo is 75 euro.

- Ik heb inmiddels zo'n 3 jaar ervaring en voor veel verschillende, tevreden klanten gewerkt.

- De ontwerpen die ik maak zijn vector en in pantone-kleuren en daarmee evt. geschikt voor drukwerk.

- Voor deze actie verloopt alle communicatie uitsluitend via e-mail, wat als voordeel heeft dat ik het overzicht kan houden en afspraken altijd terug kan lezen.

- Geen btw-nummer.

Kijk gerust eens op de website en mail mij als u verdere vragen heeft.

Met vriendelijke groet,

Martijn van Bachum

logofolio.mvbwebdesign.com

info@mvbwebdesign.com

• ...

…gewoon lekker ‘zwart’ aan het bijklussen dus…

en daarmee de markt een beetje proberen te verzieken!

• mike

zulk volk verpest het inderdaad voor ons, mensen die serieus met hun vak bezig zijn en eerlijk hun brood proberen te verdienen. Opzouten dus met je logo's!

• Martijn

Even wat achtergrondinformatie, omdat alles hier wel heel direct wordt afgekraakt…

Ik ben student grafisch ontwerpen aan de kunstacademie; in mijn vrije tijd vind ik het leuk om ook regelmatig iets in opdracht te doen. Hier vraag ik inderdaad erg weinig voor, maar ik richt mij dan ook op het kleinbedrijf dat in andere gevallen waarschijnlijk niet eens een professioneel ontwerper zou inhuren.

Bovendien doe ik dit heel kleinschalig, te weinig om hiervoor een btw nummer te hebben. Dit zou ook betekenen dat ik veel meer moet vragen, en dat wil ik niet omdat ik nou eenmaal nog geen afgestudeerd grafisch ontwerper ben.