Met stanservaring sinds 1985 op verschillende BOBST-stansmachines (SP1080E, SP900E, SP102CE, SP76E),een IBERICA TR-105,een degel,een HCA en een GIETZ en sinds begin 2008 ook op een WPM400, ben ik bekwaam genoeg om uw produkt naar tevredenheid te maken.Naast het stansen van karton in allerlei maten en diktes, golfkarton en een enkele keer papier heb ik ook ervaring met polypropyleen.Daarnaast heb ik 2 stanscursussen gevolgd via het G.O.C.
Mijn voorkeur gaat uit naar 2-ploegendienst of dagdienst (maar deze is wel afhankelijk van salaris i.v.m. mijn vaste lasten).Ik zoek een bedrijf met een collegiale werksfeer , een goed klimaat, voldoende gereedschappen om goed te kunnen werken in Nederland of zelfs België of Duitsland. Heeft U iemand zoals ik nodig, dan ben ik bereid mij in een persoonlijk gesprek te komen voorstellen en kunnen we zien of we tot elkaar kunnen komen. Ik wil me graag bewijzen met een jaarcontract (om toch wat vastigheid te hebben) om vandaar uit door te groeien naar een vast contract (dit moet wel de intentie zijn) . Mocht uw bedrijf ver weg liggen wat niet dagelijks te rijden is, dan heb ik wel ideeën om dit op te lossen, wat wel wat extra kosten met zich mee brengt. Mijn contract loopt eind van het jaar af en wordt niet verlengd i.v.m. verlies grote klant. Ik kan eventueel per direct beginnen.