Grafisch vormgeefster zoekt nieuwe baan dichter bij huis

• Roosje

Misschien een beetje een omweg maar ik ben op zoek naar een baan in de grafische sector.

Ik werk nu als algemeen medewerkster/grafisch vormgeefster bij een beletteringsbedrijf maar ik werk ver weg van mijn huidige woonplaats, daarom ben ik op zoek naar werk dichter bij huis, het werk bevalt mij prima want ik doe dit werk al 6,5 jaar.

Ik kan al het werk zelf, van het aannemen van de order en het bespreken van het ontwerp met de klant tot het beletteren van het object.

Ook heb ik ervaring in de administratieve sector dus ik ben allround inzetbaar, mocht het om een administratieve functie gaan dan houd ik mij ook aanbevolen.

Het is een wat lastige weg om zo een baan te vinden maargoed niet geschoten is altijd mis.

De omgeving waar ik werk zoek is den helder/schagen tot aan alkmaar.

Het zou gaan om een parttime functie (rond de 24 uur pw)

• DTP2

Hi Roosje,

Zet dit bericht ook eens op www.grafischforum.nl

Maakt de kans dat je ander werk gaat vinden nog wat groter. Succes met je zoektocht in ieder geval.

• Roosje

Bedankt voor je tip, ga ik hem daar ook even plaatsen.

• Arjan Dekker

beetje Laat, maar mocht je nog niets hebben gevonden, meld je gratis aan op de websiet WERKdichterbijhuis.nl

HAndig overzicht van vacatures van 5 aanbieders .. Gewoon je gegegevsn invullen, ook

als je momenteel geen baan hebt. gr Arjan