Gezocht; webdesigner meubelsite

• N. Eenhoorn

Hallo lezer,

Voor mijn agenturenbedrijfje in designmeubelen wil ik graag een website hebben.

Zelf heb ik al een complete “dummy” in (Apple) Pages / Keynote gemaakt.

Deze bestaat uit 8 pagina's en is redelijk eenvoudig van opzet.

Wel wil ik zelf tekst en foto's kunnen wisselen, bij voorkeur voor deze leek te snappen en op mijn Apple te doen.

Tevens nog een zeer eenvoudige website (1 pagina) voor een andere aktiviteit.

Er zijn natuurlijk genoeg webdesigners die voor uiteenlopende bedragen iets dergelijks kunnen maken.

Maar, ik dacht zelf meer; in ruil voor …. . Bijvoorbeeld een unieke designfauteuil van een Italiaanse fabrikant,

kijk maar op http://www.sphaus.it/ , products, seats en dan model eero. Winkelwaarde ca. 1200,- euro.

Lijkt mij mooi iets voor een student? Of, wellicht iets in overleg.

Groet,

Nico

• Leo Goedegebure

Hallo Nico

Ik heb misschien wel interesse.

Ik ben geen commercieel webdesigner, maar ben er wel regelmatig mee bezig.

Ik ben DTPer bij een blikdrukkerij en heb via dat bedrijf een cursus bij het GOC in Veenendaal gevolgd ( webdesigner- developer )

Momenteel ben ik ( onbetaald ) bezig met een site voor een raceteam ( www.team254.nl )

Op mijn eigensite ( leogoede.nl ) staan ook een aantal projecten,

Deze materie kun je alleen onder de knie krijgen door er veel mee bezig te zijn dus zoek ik nog een leuk projectje om weer wat van te leren.

ik hoor het wel

groeten

Leo Goedegebure

• A. Krol

Goedemorgen,

Ik las dat u een webdesigner zocht. Als u nog steeds opzoek bent naar een designer dan zou ik graag voor u aan de slag gaan.

Ik heb sinds 2003 een webdesign bureau (www.kroldesign.nl), hier kunt u meer informatie vinden en ook mijn portfolio bekijken.

Mocht u interesse hebben dan hoor ik graag van u! U kunt mij bereiken op arno (at) kroldesign (punt) nl

Vriendelijke groet,

Arno

• Nico Eenhoorn

Hallo Leo Goedegebure en Arno Krol,

jullie hebben beiden gereageerd op mijn verzoek van 12-03 om een website te bouwen.

Inmiddels heb ik het programma iWeb maar eens uitgeprobeerd en het resultaat is te bekijken op http://www.unicorno.nl .

Hij is nog niet af en er zitten geen “flashy” elementen in, maar zo had ik hem ongeveer in gedachten.

Wat is Apple toch makkelijk !

Wel wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor jullie aanbod, ik stel dit erg op prijs.

Ingeval ik toch gecompliceerder wil of iemand kan verwijzen zal ik jullie zeker benaderen.

Nogmaals heel hartelijk dank.

Nico Eenhoorn

• Sybren Zwetsloot

Hallo,

Ik ben geinteresserd om deze website te maken als u nog niemand heeft.

Ik ben niet actief in een bedrifj van website design en ik ben een student maar ik heb via eerdere opdrachten veel ervaring met websites.

Ik hoef vor deze dienst op zich niet zo'n grote betaling als u aanbiedt want ik maak website om mijn vrije tijd te vullen niet om er echt iets aan te verdienen.

Als U mijn hulp kunt gebruiken stuur dan astublieft wat u precies van mij verwacht naar mijn emailadres (sybren111@gmail.com).

Vriendelijk groeten.

Sybren Zwetsloot.

• dall

hoi…

wij hebben een internet bureau die u kan helpen namelijk www.dall.nl

u kunt onze projecten eens bekijken :) we hebben heel veel sites ontworpen voor bedrijven, interims, zaken vs vs..

als u zin hebt, stuur een mail naar info@dall.nl

groetjes:)