Digitaal drukken voor drukkers, ontwerpers en reklamebureaus

• Staal Prepress bv

Digitaal drukken voor drukkers, ontwerpers en reclamebureaus

Bij digitaal drukken wordt rechtstreeks vanuit onze grafische opmaaksystemen een digitale drukpers aangestuurd. Deze manier van drukken stelt ons in staat om snel kwalitetief zeer hoogwaardig drukwerk te leveren aan onze klanten. Daarnaast kunnen we dankzij onze professionele finischer een scala aan afwerkmogelijkheden in-line (direct na drukken) uitvoeren.

Dus nog even de voordelen op een rijtje:

– perfecte kwaliteit

– supersnelle levertijden

– grote kostenbesparingen mogelijk

– flexibiliteit, bijvoorbeeld gepersonaliseerd (zie kader) drukken (iedere afdruk bijvoorbeeld voorzien van steeds wisselende database gestuurde NAW-gegevens)

Wij kunnen het gemaakte drukwerk volledig voor u afwerken of indien u zelf de afwerking wilt verzorgen het drukwerk plano leveren.

Levering geschiedt altijd in neutrale verpakking.

Speciale media

Onze digitale pers is in staat om naast de gewone papiersoorten (van 60 tot 300 gr.) ook veel verschillende speciale papiersoorten te bedrukken. Enkele voorbeelden zijn carbonless, nevertear, stickermateriaal en transparant.

Contactgegevens

Staal Prepress BV

Beneden Oosterdiep 42

Postbus 297

9640 AG VEENDAM

t (0598) 61 54 21

f (0598) 61 86 28

info@staalprepress.nl

Merk/fabrikant:

Xerox 700 Digitale Kleurenpers

Meer info:

http://www.staalprepress.nl/

• Raymond

Hallo, ik heb uw website bekeken en zie dat u een breed pakket diensten levert.

Voor een klant ben ik op zoek naar een mogelijkheid om een mailing in een kleine oplage gepersonaliseerd en met een stansvorm te leveren. Zoals het er nu uitziet heeft de klant 250 stuks nodig.

Kan ik daarvoor ook bij jullie terecht? Heeft u daarvan ook voorbeelden die ik kan zien?

• Staal Prepress bv

Beste Raymond,

Wij zijn zeer goed in staat om de mailing voor jou te drukken.

Wij beschikken over de nieuwste selfmailers. Dit zijn voorbewerkte mailers in verschillende uitvoeringen zodat er altijd wel iets van je wens bij zit. Deze kunnen wij bedrukken en ook personaliseren met tekst en beeld. Dus volledig naar jou eigen wens.

In overleg zijn wij ook in staat om het ontwerp deel voor jou uit te voeren (optioneel).

De oplage kan vanaf 25 stuks, juist door de kleine oplage's is het mogelijk om nieuwe klanten te bereiken.

Op onze website vind je alle informatie over onze selfmailer en kan je ook gratis de brochure downloaden.

Verder stuur ik je graag onze brochure samen met de prijslijst en modellen.

Met vriendelijke groet André

• Raymond

Hoi Andre

Dank je voor je reactie.

Ik heb de brochure gedownload en kom binnenkort bij je terug nadat ik bij de klant ben geweest.

Raymond