wij zijn bezig met het opzetten van een baby/kinderkledingmerk gemaakt van 100% biologisch fairtrade katoen. Nu hebben we de pasvormen al klaar. We zijn echter nog op zoek naar iemand die voor ons een serie leuke prints kan maken voor op de shirts.
Beste Mv A (de rest van uw naam is helaas verborgen),
wij zijn een klein grafisch ontwerpbureau wat zich regelmatig graag op andere gebieden begeeft.
Zo ontwerpen we ook wel eens voor ons plezier een dekbedovertrek, cd-hoesjes of een agenda. Wij houden namelijk van het vak en maken graag mooie dingen.
Op onze website(http://www.spareblades.com) kunt u onze portfolio bekijken, zij het wel dat we deze vrij zakelijk gehouden hebben (voornamelijk zakelijke huisstijlen) en het wellicht niet echt een indruk geeft of we wel leuke patronen voor kinderkleding kunnen bedenken. Maar onze eigen huisstijl met onze gekoesterde visjes geeft de “speelsheid” en vrolijkheid aan die we proberen in te brengen in ons werk.
We maken anders op verzoek graag een voorbeeld van wat we zouden kunnen leveren (zonder extra bijkomende kosten uiteraard). Daarnaast hanteren wij een vriendelijke prijs en is eventuele nazorg altijd gratis.
Wij geven zelf de voorkeur aan een goede service en een prettige samenwerking, we luisteren goed naar uw verzoek en omschrijving en proberen daar zo goed mogelijk (met een stukje eigen inbreng) op in te spelen. Niet goed, dan doen we het gewoon binnen de gestelde prijs opnieuw!
Wij leveren onze bestanden altijd drukklaar aan in ieder gewenst formaat.
Mocht u nog vragen hebben, dan zijn wij bereikbaar op 070-3852879.
Wij ontvangen in ieder geval graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Roxann Voss
SPAREBLADES
Hallo,
Ik ben momenteel op zoek naar leuke opdrachten en dit lijkt me erg leuk om te doen
Mocht u nog op zoek zijn dan kunt u een kijkje nemen in mijn portfolio op:
www.flickr.com/thisislandry
Ik zou eventueel een eerste ontwerpje kunnen maken, waarna u kunt kijken of het aan uw wensen voldoet.
Ik hoop iets van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Landry van der Stappen
Hallo,
Ik weet niet of u ondertussen al de geschikte ontwerper voor uw project heeft gevonden, zo niet hou ik mij van harte aanbevolen.
Ik ben een net afgestudeerde grafisch vormgever en zie dit project als een welkome uitdaging om mijn portfolio verder uit te bereiden.
Ben niet stijl gebonden en kan me geheel naar jullie wensen aanpassen. Op mijn website vinden jullie creatief werk van de afgelopen jaren. www.karenborgers.nl
Ik kijk uit naar jullie reactie,
met vriendelijke groet,
Karen Borgers
Hallo,
ik ben freelance illustrator en sta als milieubewust tiepje vierkant achter het concept van jullie winkel!
Voor ouders en kinderen maak ik graag doelgroep- en concept gericht werk.
Momenteel bezig met mijn tweede kinderboek in opdracht - reeds een uitgegeven exemplaar verkrijgbaar,
maar zeker nog ruimte voor overleg aangaande het maken van ontwerpen voor jullie initiatief.
Kijkt u eens op mijn website onder ‘agenda’ en portfolio // illustraties en boekjes.
www.wietekekoolhof.nl
Mijn vaardigheden liggen op handwerk (authentieke en lieve illustraties met een bijzonder tintje)
welke ik vervolgens digitaal maak en conform de hoogste eisen voor drukwerk kan aanleveren.
Volledig thuis in ontwerp programma's ed.
Mocht het u wat lijken dan hoor ik graag van u (via ‘contact’ op mijn site) en graag
ook iets meer over uw plannen (locatie, achterliggend concept, gewenste aanlevertermijn, budget e.d.).
met vriendelijke groet,
Wieteke
Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik u wijzen op mijn site: www.illustratieenzo.nl
Hierop vind u heel veel leuke illustraties in diverse stijlen. Vooral onder boeken-timo verhalen vindt u wellicht wat u wilt. Ook bij de geboortekaarten zitten veel kinderillustraties die het goed op kleding zouden doen. Verder heb ik voor de prenatal ook al rompers ontworpen die u misschien aanspreken!
Mocht u toch nog iets zoeken wat u niet op mijn site terug vind laat het mij dan weten. Ik illustreer en ontwerp in diverse stijlen dus kan ik het zo voor u maken!
Ik hoop van u te horen!
Met vriendelijke groet!
Yvonne Windhorst-Maaskant,
Illustratie en Zo
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?