Hallo,
Deze advertentie is wel van een hele tijd terug, maar toch wil ik reageren op een baan als productfotograaf. Ik kom uit het onderwijs, maar ben sinds januari als productfotograaf bezig bij ‘Roundabout’ in Alkmaar. Ik als fanatieke fotograaf vanaf mijn 12e jaar vind dit geweldig leuk en wil hier graag mee door gaan.
Graag zou ik langskomen om kennis te maken met de studio en mijn motivatie toe te lichten.
Peter Paul Seignette
Woonplaats Het Achtkant 30
1906GD Limmen
Telefoon 072-5053441
Mobiel 06-36496694
Email ppam.seignette@quicknet.nl
Geboortedatum 19-04-1952
Introductie:
Ik zie mezelf als een gedreven persoon, die graag in een team werkt en bereid is veel te leren om in een functie zo goed mogelijk te kunnen presteren. Natuurlijk heb ik mijn eigen denkwijzen, maar voor een goed resultaat ga ik graag volgens de normen te werk en denk continu aan verbetering.
Doelstellingen:
Heel graag wil in werken als fotograaf en probeer heden op alle vlakken mezelf als fotograaf aan te bieden, gewoon omdat ik dit heel prettig vind en daarmee gelukkig ben.
Functionele vaardigheden
* Goed analytisch en probleemoplossend vermogen.
* In staat om zaken vlot en accuraat aan elkaar te relateren.
* Kan goed het overzicht houden.
* Ondersteuning geven aan collega’s en management.
* Werkervaring in groepen mensen van het basisonderwijs.
‘Gereedschapskist’:
* Jarenlange ervaring in hobbyfotografie en camera’s, spiegelreflex, inclusief werken met
software als photoshop. (Canon camera’s 7D, 30D.)
* Ik werk als productiefotograaf en andere losse werkzaamheden als feesten en bruiloften
* Grote interesse in alles wat er in de fotografie gebeurt.
Werkervaring :
* Vanaf 1979 als leerkracht basisonderwijs aan verschillende scholen tot januari 2014.
Recente projectwerkzaamheden:
* Fotograferen van bloemen, struiken en bomen voor labels, te plaatsen in potten en database
voor tuincentrum en boomkwekerij.
* Foto’s van producten voor verkoop aan klanten via internet. Internetverkoopbedrijf
Roundabout in Alkmaar, waar kleding, speelgoed en huishoudelijke artikelen worden
gefotografeerd en los gemaakt van de achtergrond. Dit boeit me enorm.
E-commerce fotografie.
Referentie:
Aldo Backer: 0618637974 (internetbedrijf Roundabout Alkmaar)