Gezocht: productfotograaf

  • Martijn Sleven

    Dirk van de Broek supermarkten zoekt een productfotograaf. Op onze professionele reclame- en fotostudio, uitgerust met de nieuwste apparatuur, wordt wekelijks door een enthousiast team gewerkt aan al onze reclame-uitingen. Onze “Lekker Doen” is met een wekelijkse oplage van 2.000.000 exemplaren misschien wel de bekendste. Standplaats van onze studio is Sassenheim.

    Als productfotograaf verzorg je de fotografie ten behoeve van alle reclame-uitingen inclusief bijbehorende fotobewerking. Je levert het fotomateriaal verwerkingsklaar aan bij de aanwezige DTP’ers voor verdere toepassing. De aanlevering van product monsters stem je zelf af met onze afdeling formulemanagement. Daarnaast bent je verantwoordelijk voor het up-to-date houden van het fotoarchief. Je wekelijkse inzet stem je af met de interne projectmanager.

    Ben jij eigenzinnig genoeg voor Dirk? kijk op www.superjob.nl voor meer informatie over deze functie.

    http://www.superjob.nl/Detailconsult+FM/vacature/Productfotograaf/

  • Dennis de Jong

    productfotografie van productplaatje is ook erg goed zie Product plaatje .nl

  • Peter Paul Seignette

    Hallo,

    Deze advertentie is wel van een hele tijd terug, maar toch wil ik reageren op een baan als productfotograaf. Ik kom uit het onderwijs, maar ben sinds januari als productfotograaf bezig bij ‘Roundabout’ in Alkmaar. Ik als fanatieke fotograaf vanaf mijn 12e jaar vind dit geweldig leuk en wil hier graag mee door gaan.

    Graag zou ik langskomen om kennis te maken met de studio en mijn motivatie toe te lichten.

    Peter Paul Seignette

    Woonplaats Het Achtkant 30

    1906GD Limmen

    Telefoon 072-5053441

    Mobiel 06-36496694

    Email ppam.seignette@quicknet.nl

    Geboortedatum 19-04-1952

    Introductie:

    Ik zie mezelf als een gedreven persoon, die graag in een team werkt en bereid is veel te leren om in een functie zo goed mogelijk te kunnen presteren. Natuurlijk heb ik mijn eigen denkwijzen, maar voor een goed resultaat ga ik graag volgens de normen te werk en denk continu aan verbetering.

    Doelstellingen:

    Heel graag wil in werken als fotograaf en probeer heden op alle vlakken mezelf als fotograaf aan te bieden, gewoon omdat ik dit heel prettig vind en daarmee gelukkig ben.

    Functionele vaardigheden

    * Goed analytisch en probleemoplossend vermogen.

    * In staat om zaken vlot en accuraat aan elkaar te relateren.

    * Kan goed het overzicht houden.

    * Ondersteuning geven aan collega’s en management.

    * Werkervaring in groepen mensen van het basisonderwijs.

    ‘Gereedschapskist’:

    * Jarenlange ervaring in hobbyfotografie en camera’s, spiegelreflex, inclusief werken met

    software als photoshop. (Canon camera’s 7D, 30D.)

    * Ik werk als productiefotograaf en andere losse werkzaamheden als feesten en bruiloften

    * Grote interesse in alles wat er in de fotografie gebeurt.

    Werkervaring :

    * Vanaf 1979 als leerkracht basisonderwijs aan verschillende scholen tot januari 2014.

    Recente projectwerkzaamheden:

    * Fotograferen van bloemen, struiken en bomen voor labels, te plaatsen in potten en database

    voor tuincentrum en boomkwekerij.

    * Foto’s van producten voor verkoop aan klanten via internet. Internetverkoopbedrijf

    Roundabout in Alkmaar, waar kleding, speelgoed en huishoudelijke artikelen worden

    gefotografeerd en los gemaakt van de achtergrond. Dit boeit me enorm.

    E-commerce fotografie.

    Referentie:

    Aldo Backer: 0618637974 (internetbedrijf Roundabout Alkmaar)

  • Grafischforum.nl

    Goedemiddag Martijn,

    Je kan dit bericht ook gratis op http://www.grafischforum.nl zetten. Hier komen maandelijks zo'n 15.000 grafisch georiënteerde bezoekers, dus grote kans dat het daar iets oplevert.

    Met vriendelijke groet,

    Beheerder Grafisch Forum