Hallo iedereen,
ik heb mijn studies grafische vormgeving nog niet zo lang geleden voltooid, maar ik heb ontdekt dat ik niet als grafisch ontwerper wil werken. Ik zie mezelf dit niet full time doen.
Ondanks dit heb ik toch nog een enorme passie voor het ontwerpen en vind ik het jammer om mijn kennis en talent ongebruikt te laten.
Daarom wil tegen een spotprijs logo’s ontwerpen. Voor slechts €15 ontwerp ik unieke logo’s die gelijk staan aan dat van een professioneel ontwerpbureau. Na 2 dagen krijg je de eerste schetsen en de volgende 2 dagen wordt (indien de schetsen goed zijn) alles verder uitgewerkt.
Voor wie geen inspiratie heeft maar toch liever zelf zijn logo ontwerpt raad ik mijn website aan. Op deze site leer je je eigen logo’s maken. Voor slechts € 4,99 krijg je een video toe gestuurd die je in 30min het ontwerpen van logo’s tot in de puntjes uitlegt. Je bespaard geld én tijd!
=> www.logomaken.be
Ik heb al veel leuke reacties gekregen op mijn video dus ik ben er van overtuigd dat hij je goed kan helpen en je de kennis kan geven om een logo maken.
Hopelijk kan ik je met 1 van de 2 manieren helpen.
MVG
Wesley