wie wil ons helpen bij het maken van logo?

• tjitske

Hallo.

Wij zijn sinds kort een actie begonnen om speelgoed te verzamelen voor revalidatiecentra en scholen in Pakistan. Voor deze actie willen we graag een logo ontwerpen, we hebben wel enkele ideeen, maar ja nu de uitvoering nog. Wie kan ons hierbij helpen? Over de actie kun je meer lezen op; www.speelgoedpakistan.web-log.nl

groetjes Tjitske

• Savannah

hoi,

ik wil jullie daar wel bij helpen.

graag een reactie per mail.

groetjes savannah

• Pelin de Bruin Erel

Hi!!!

Ik will graag jullie helpen met jullie logo.. Tenmiste als jullie nog logo nodig hebben,laat me weten wat jullie nodig hebben:

ik heb snel naar jullie website gekeken;

wat willen jullie stralen met jullie logo?

wat sort gevoel zoeken jullie met jullie logo?

Kleur keuzes? Liever pantone…

Ik hoor van jullie

Groeten

Pelin de Bruin Erel

• tjitske

Hallo Savannah en Pelin

Wat fijn dat jullie ons willen helpen met het logo! We willen in eerste instantie een logo voor achter op het boekje (s)Teun: een actie waarmee je het bedrag wat je krast doneert aan de actie. Maar wanneer we toch een logo hebben willen we het ook vaker gaan gebruiken. We hebben een pop die we steeds met het spelmateriaal op de foto willen zetten en bedachten om deze pop als onderdeel van het logo te gebruiken. Wanneer jullie mij jullie email sturen kan ik wat foto's doorsturen en meer informatie uitwisselen. Mijn emailadres is; tjzuidema@hotmail.com