logo en banner maken

• Caudia

Wie zou me kunnen helpen om mijn site iets beter te maken met een logo en banner.

Ik zou graag een mooie loge willen alleen ben ik zef niet zo creatief het moet dan ook een plaatje zijn die niet van internet af komt.

Oh ja ik ben ook niet zo handig met computers.

Nou Ik hoor het graag.

Mvg Claudia

• johan

ik zou u wel kunnen helpen met de banner en logo,

ik ben een grafische vormgever en ik kan u wel wat voorbeelden laten zien

M.v.g.

johan f

ice-@live.nl

• lauraaa

Heb hier een map vol met wat ik voor je gemaakt heb dus hoor graag van je om de betaling af te handelen

Sorry dat het zo moet maar als je niet reageerd op mails kan dit niet anders

Groetjes Laura

• Public Relations and Communications

Beste Claudi.

Ik heb je bericht gelezen.

Afhankelijk van je gevraagde ontwerp is het mogelijk een logo/banner voor je te maken.

Deze wordt aangeboden vanaf 45,- euro excl btw.

Het ontwerp wordt in grafische bestanden via een maildocument en javascript/html naar je toegestuurd.

Normaal gesproken wordt er voor het maken en produceren van een logo/banner een hoger bedrag gevraagd. Omdat deze kan worden gemaakt na ontvangst van een eigen ontwerp of voorkeur voor reeds vastgelegde ontwerpen kan dit voor een voordeliger bedrag worden aangeboden.

Voorbeelden kan ik toesturen via een emailbericht inclusief een overzicht van bestaande pakketten en hierbij behorende bedragen.

Vriendelijke groet,

Public Relations and Communications

• Orlando

Hoi Claudia,

Ken je www.brandsupply.nl al? Dat is een online marktplaats voor creative services. Als starter/zzp-er/vereniging of stichting kan je daar voor een klein budget toegang krijgen tot professioneel design. Logo ontwerp, Huisstijl, Webdesign maar bijv. ook een bedrijfsnaam. Het behoort allemaal tot de mogelijkheden.

We hopen je snel terug te zien op brandsupply.nl.

Met creatieve groet!

• Berry

Hoi Claudia,

ik het als hobby het maken van banners en logo's. Op www.bannersss.webs.com is meer te lezen over mij. Hier kun je een aanvraag voor een banner/logo invullen en naar mij mailen. Dan zal ik dit bekijken en binnen een aantal dagen krijg je een banner teruggestuurd. Dit alles gebeurd tegen een zeer lage prijs (ongeveer 10 euro). Zie maar wat je er mee doet!

Groeten,

Berry