Canon C1 digitale pers?

• Michael van der Zee

Mijn account manager plakte de predikaat digitale pers op een Canon C1

Hiervoor hadden we een CLC 3200. Ideaal. De C1 zou het goed moeten doen! Dus een stapeltje kaarten meegegeven en dat waren zelfs kaarten waa onze oud CLC 3200 moeite mee had, en ik kreeg het bericht:

Ging prima! Nu hoor ik van concurenten de vraag : WAS JE ERBIJ?. Nee, want als je na 10 jaar als klant van Canon je hun niet vertrouwen kan!!!!!!

Dom ,dom en dom van mij!

Bovendien, en nu moet ik voorzichtig zijn want Canon heeft heel lange tenen, is en nu reciteer ik een Canon man: de storings frequentie is hoog!

Mijn inziens is de term digitale pers voor de C1 iets te hoog gegrepen!

• Mark

Hallo,

Ik weet niet of de C1 een pers genoemd mag worden, wel weet ik dat mijn accountmanager (van O..) de C1 gekscherend de 1 pagina per minuut machine noemde.. Ik weet niet of je productie wil draaien, maar dat lijkt me in dit geval lastig..

Verder moet je gewoon echt gaan voor een demo waarbij je ziet wat er gebeurd…

Ik ben zelf ook op de eerlijkheid van mijn leverancier (R….) afgegaan en ben daardoor finaal in de problemen gekomen.

Het was enkel een machine die sneller ging en dikkere papiersoorten aankon, maar vanaf het begin af aan problemen gehad!

Nu heb ik pas een demo gehad bij O.. en dat was perfect, alle gekke soorten/formaten papier/kaarten/enveloppen mogen proberen!

Veel succes met het vinden van een nieuwe machine….

maar wees voorzichtig….

groetjes,

Mark