Logo voor mijn schoonheid/nagelsalon

• Lvd

Hallo iedereen,

Ik ben bezig met het opstarten van mijn schoonheid/nagelsalon.

Waarschijnlijk begrijpen jullie dat je als startend ondernemen weinig buget hebt!

Toch heb ik een logo nodig.. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Dus doe je dit als hobby of wil je een kleine vergoeding, stuur me dan eens wat ideetjes..

Het gaat dus om een schoonheidssalon/nagelstudio.

Mijn naam is lidia van doorn (dit mag er in verwerkt worden maar dit hoeft niet).

Ik ben benieuwd naar jullie creativiteit!!

Groetjes!

• Paul-Andre

Hoi

Kun je een kleine indicatie over het budget geven?

Graag wil ik je helpen.

Met een eigen ontwerpbureau zou ik normaal gesproken hoogstwaarschijnlijk buiten je bereik zijn, maar een aantal keren per jaar werk ik voor klanten met een klein budget.

Ik hoor graag van je.

Paul-Andre

paulandrejanssen gmail.com

• Janien

Hallo,

Ik ben zelf startend ontwerper en ik help je graag aan een logo tegen een redelijke vergoeding! Als je interesse hebt, neem dan even contact op (janien@janien.nl) en laat me weten wat eventueel je wensen zijn.

Mvg,

Janien

• Peter

Hoi,

Ik wil graag helpen met het ontwerpen van een logo. Ik ben pas begonnen met mijn onderneming Moodboard Grafiscische Communicatie en omdat ik graag een Portfolio op wil bouwen ben ik bereid voor een zeer klein bedrag een leuk logo voor u te ontwerpen.

U kunt contact opnemen via peter@mood-board.nl

Vriendelijke groet,

Peter

• kim.

Hoi lidia,

Ik ben een net afgestudeerde student Grafisch Ontwerp en wil je graag voor een heel klein prijsje helpen!

• Mariek

Hoi!

Misschien heb ik wel wat voor je, ik heb ooit iets ontworpen en mensen dachten altijd dat het om een nagelstudio/schoonheidssalon ging. Dat ontwerp is niet meer te zien op mijn website maar als je interesse hebt, stuur me effies een mailtje.

Ik vraag er niet veel voor.

Groetjes Marieke

• Hans Timmers

Beste Lidia,

Mijn oog viel op jouw oproep voor het maken van een logo. Ben jij inmiddels van een logo voorzien?

Zo nee, dan wil ik graag wat voor je ontwerpen. Momenteel doe ik het nog als hobby. Ik zit nu zonder werk en heb de intentie om in september te beginnen met een opleiding tot DTP Professional. Na afronding van deze opleiding in mei 2011, hoop ik dan voor mijzelf te kunnen gaan beginnen.

Jouw klusje levert mij weer enige ervaring op en, als je mijn logo gaat gebruiken, is dit natuurlijk ook goed voor mijn portfolio. Wat mij betreft hoef je mij hiervoor dan ook niet te betalen. Wat ik dan wel van je vraag is, om mij bijvoorbeeld folders, visitekaartje of wat dan ook, waarop je het logo hebt geplaatst, naar mij toe te sturen, zodat ik dat bij mijn portfolio kan toevoegen.

Enkele vragen:

1. Had je ook een naam bedacht voor jouw ‘toko’?

2. Wil je dat ik een naam bedenk?

3. Wil je behalve een logo ook een huisstijl voor brief, vistitekaartje, folder, e.d.?

4. Wil je ook teksten voor jouw eventuele folder(s) en/of website?

5. Is er een deadline? Oftewel, wanneer heb je het uiterlijk nodig?

Met vriendelijke groet,

Hans Timmers

• brandsupply

Beste Lvd,

Kent u de website www.brandsupply.nl? Dit klinkt als een ideale opdracht voor Dé online marktplaats voor grafisch design!

Mvg,

Admin Brandsupply