Beste Grafici
Ik heb jarenlang als grafisch ontwerpers gewerkt maar zie nu dat je zonder webdesign er een beetje buitenvalt.
Probleem op dit moment is dat als ik een webbouwer inschakel mijn offertes te hoog uitvallen (en ik helemaal afhankelijk van hem ben)
Ik heb daarom gezocht naar een mogelijkheid om zelf websites te bouwen zonder te hoeven programmeren (want dat kan ik dus niet).
Dan kom je al snel uit bij websitebuilders. Nadeel van die diensten is dat ze in de regel qua design allemaal voorgebakken templates aanbieden en ik wil natuurlijk zelf ontwerpen maken.
Ik kreeg een folder in de bus van Lazymonky.com die claimt een uitzondering op die regel te zijn.
Vooralsnog ben ik best tevreden. Je kunt grafisch helemaal uit je plaat gaan zonder een regel te programmeren.
Maar daarnaast hebben ze ook de mogelijkheid om zelf een webtoko te beginnen (MonkyRing). Je kunt 24/7 helemaal zelf websites aanbieden zonder gedoe met hosting partijen en programmeurs.
En ook fijn in deze barre tijden, klanten die niet betalen kun je de website ook offline zetten en ze helemaal afsluiten van hun eigen website!!!!!!!
anyway als iemand in ruil voor deze tip nog wat website klanten voor me heeft ;-))))
Diederik