Sander van den Berg
Laakboulevard 284
3825 KH Amersfoort
Tel: 0334757367
GSM: 0648886416
Email:am_vandenberg@hotmail.com
Onderwerp: open sollicitatie
Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren op een nieuwe werkkring. Mijn voorkeur gaat daarbij uit naar een baan bij een professioneel grafisch bedrijf.
Tot op heden ben ik bij verschillende drukkerijen werkzaam geweest op de afdeling prepress. Deze
laatste werkzaamheden bestonden uit het zelfstandig aansturen -door middel van Heidelberg workflow- en onderhouden van de CTP installatie.
Ook het assisteren op de afdeling DTP en Print hoorde daarbij.
Door mijn gemotiveerde, flexibele en collegiale houding, pak ik ook andere voorkomende werkzaamheden in het bedrijf graag aan.
Ontwikkelingen op het gebied van druk- en printprocessen, digitale media, inclusief commerciële aspecten hebben mijn bijzondere interesse.
Mijn bijgevoegde CV zal u het e.e.a. verduidelijken. Wil hier nog aan toevoegen dat ik bereid ben om aanvullende cursussen te volgen.
Dit is mogelijk is via het A&O Fonds Grafimediabranche.
Ik hoop via deze weg een uitnodiging te mogen ontvangen om mijn sollicitatie te mogen toelichten.
Vanzelfsprekend is een ieder ander advies van degene die dit leest ook van harte welkom bij mijn oriëntatie naar een nieuwe baan.
Met vriendelijke groet,
Sander van den Berg