Hallo,
Ik ben een startende ondernemer en ben op zoek naar iemand die voor mij een huisstijl en eventueel een website kan ontwerpen.
Ik hoor graag of er iemand geïnteresseerd is.
In afwachting
Groeten John
Hoi John,
Ik zou zeker een huisstijl en website voor je kunnen ontwerpen. Wat voor budget heb je hiervoor in gedachten en heb je al een idee van de uitstraling die je wil hebben?
Ik kan zeker voor een leuke prijs een huisstijl voor je ontwerpen maar moet dan eerst een aantal gegevens van je hebben: Soort bedrijf, idee logo, kleurgebruik, drukwerk of alleen digitaal enz.
Judith Wolf,
Lupa Graphica, grafische vormgeving en conceptontwikkeling.
Best John
Ik ben geïnteresseerd om je te helpen.
Als je voor ons bedrijf zou kiezen, werken wij alsvolgt:
1 We houden een briefing (per telefoon cq mail) om je wensen en ideëen boven tafel te krijgen.
2 Op basis daarvan komen wij met een concept en schetsen
3 Na jouw accoord werken wij deze uit in o.a. een logo, briefpapier, visitekaarten en meer.
Wij hanteren realistische prijzen die door een startende ondernemer prima te betalen zijn.
Ik hoor graag van je.
Met vriendelijke groet André van Platerink
andre@staalpreprees.nl
0598 615421
www.staalprepress.nl
Dag John,
Wij hebben zeker interesse om voor jou een huisstijl en eventueel website te ontwerpen.
Bij Kwiek Ontwerp bieden wij een ondernemerspakket aan. Deze bestaat uit een logo, visitekaartje, briefpapier en envelop.
Dit pakket is uit te breiden met bijvoorbeeld een website of promotiemateriaal. Voor starters hanteren wij een korting op de vaste prijzen.
Om een indruk te krijgen van ons werk verwijzen we je naar www.kwiekontwerp.nl/wat/grafisch/huisstijlen/
Wij horen graag van je
met vriendelijke groet,
Laura Campschreur
KwiekOntwerp
www.kwiekontwerp.nl
Dag John,
Een image begint bij een goede huisstijl. Bij visual concepts ben je voor dat image aan het juiste adres. We bieden echter meer dan alleen een huisstijl, we denken met onze klant mee en zorgen ervoor dat deze huisstijl op een betaalbare en creatieve manier wordt doorgevoerd in jouw uitingen.
Beleef de emotie !
Met vriendelijke groet,
Rob van de Meulenhof
visual-concepts
Beste John,
Bij Van Wijk DTP bent u aan het juiste adres voor het ontwerp en de opmaak van uw huisstijl.
Ik werk vanuit een eigen studio voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Indien u interesse heeft kunt u geheel vrijblijvend kontakt met mij opnemen om uw persoonlijke wensen te bespreken, om zo een vrijblijvende offerte op te stellen.
M.vr.gr. Gerda van Wijk, Van Wijk DTP.
P E R S O O N L I J K I P E R F E C T I E I P R O F E S S I O N A L I T E I T
Hallo John,
Graag zou ik je helpen met het ontwikkelen van ene huisstijl en eventueel een website. Ik weet niet of u momenteel al voorzien bent van een ontwerper voor deze interessante klus, maar anders bied ik u graag mijn diensten aan.
Om u een indruk te geven van mijn werk verwijs ik u graag naar mijn portfolio www.guusgijben.nl
om u ook echt goed te kunnen helpen is het een goed idee om een afspraak te maken zodat we samen kunnen kijken wat de wensen/eisen zijn en om te kijken of ik u daarbij kan helpen.
Op mijn portfolio vindt u mijn contactgegevens, voor als hu het ook leuk lijkt om samen met mij uw nieuwe huisstijl te ontwikkelen.
Met vriendelijke groet,
Guus Gijben
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?