website

• tossa

Gezocht iemand die voor mij een leuke website in elkaar kan flansen. Het is voor een startend bedrijf dus je raadt het al mag nog niet teveel kosten.(:P)

• soesbergen

Hallo Tossa,

Wellicht kunnen wij je voor een acceptabel bedrag verder helpen.

Zou je misschien je specifieke wensen waar de site aan moet voldoen aan ons kunnen mailen?

info@soesbergen.nl

soesbergensoesterberg

grafisch bureau

• amy

Hallo,

Ik doe zelf een dtp opleiding en mijn vriend heeft een ict opleiding gedaan. Wij vinden het allebei heel erg interessant om websites te maken en zijn eigenlijk opzoek naar onze eerste echt klus.

Kunt u mij mailen met de eisen dan kunnen wij kijken of wij daar aan kunnen voldoen.

Het lijk ons erg leuk en we doen het met alle plezier en de prijs daar doen we niet zo moeilijk over daar komen we wel uit.

Groetjes

• Martin Schenderling

Wellicht kan ik ‘iets’ voor je betekenen? Als freelance grafisch vormgever (sinds 1980) beschik ik over veel ervaring in alle mogelijke richtingen. Zie voor voorbeelden e.d. mijn portfoliosite:

http://www.martinschenderling.nl

- Menu Design en menu > Portfolio

- Linker verticale vier ‘gebonden’ grafische items

- (Vormgeving/dtp, Logo-ontwikkeling, Flash, Joomla! Webdesign)

- Fotografie

Ik kan deze, door u zelf te onderhouden CMS-Joomla! website voor je bouwen, inclusief mondelinge en schriftelijke instructie hoe u e.e.a. zelf kunt onderhouden. Teksten worden in overleg opgesteld en fijngeslepen tot gewenste resultaat.

De prijs voor deze site bedraagt 500,– ex. BTW

In afwachting van je reactie.

Met vriendelijke groet,

Martin Schenderling