Wie ervaring met online drukkers?

• Michel van Ouden

Ik wil binnenkort voor mijn bedrijf nieuwe folders en huisstijl laten ontwikkelen en drukken. Nu heb ik een offerte van mijn vaste huisdrukker die ik nogal duur vind ten opzichte van bestellen van mijn drukwerk via internet. Waar zitten deze verschillen in?

Wie heeft er ervaring met HB Reclame (www.hbreclame.nl)? Ze klinken mij zeer goed in de oren, maar het prijsverschil met mijn drukker is zo groot. Kan dit wel goed zijn?

• lennart den horder

Hallo Michel,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Lennart den Horder van Klein-Drukwerk.

Samen met Rens Janssen zijn wij een internet drukkerij begonnen.

Wij zijn gespecialsieerd in kleine oplages. En ook design kunnen wij regelen.

De druk prijzen verschillen op moment erg veel, omdat er kan worden gewerkt met verschillende technieken, en voor sommige technieken liggen de opstartkosten erg hoog.

Klein Drukwerk is een digitale drukkerij, waardoor de opstartkosten erg laag liggen, hierdoor kunnen wij voor kleine oplages ook leuke prijzen neerleggen.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geinformeerd.

voor meer informatie

www.klein-drukwerk.nl

lennart@klein-drukwerk.nl

• dhr. G. de Rijk

beste,

wij zijn een drukwerkintermediair en kunnen u de juiste oplossing bieden.

wij hebben geen drukkerij, maar doen zaken met zowel internetdrukkers als regionale drukkers in binnen en buitenland.

door onze expertise zoeken we de krenten uit de pap (zal ik maar zeggen)

als je het niet aandurft om dit zelf uit te zoeken wil ik graag als tussenpartij optreden

dit is tenslotte ons vak, de juiste uitzoeken en de slechte negeren.

het gaat er vooral om dat je wie wie er goed is in welk product. dit verschilt per (internet) drukker.

wil je kleurconsistentie, of maakt het niet uit. wil je zekerheid ??

diverse vragen.

mocht je mijn hulp willen gebruiken, dan hoor ik het graag van u

info@drukkerijderijk.nl

06 4179 6022

en uiteraard voor een hele mooie prijs!!!