Hallo!

Vanwege een operatie ben ik voorlopig aan bed gekluisterd. Om deze tijd een beetje door te komen bied ik mijzelf aan aan een aantal kandidaten om een leuke website of bijvoorbeeld logo te maken.

Ik hoef hier niet rijk van te worden dus dit kan een leuke kans zijn voor een (startend) bedrijf(je) oid om op een voordelige manier aan een website of logo/huisstijl te komen. Bovendien kan ik alles erg snel opleveren!

De website is na oplevering geheel en eenvoudig door uzelf te onderhouden en aan te passen. M.b.t. de kosten een kleine indicatie:

Site: Voorpagina + Infopagina + Contactformulier €100,-

Logodesign: €75,-

Dit is slechts een indicatie, mocht u een iets uitgebreidere site wensen dan is dit natuurlijk ook mogelijk voor een vriendelijk prijsje.

U dient wel rekening te houden dat kosten voor hosting e.d. voor uw eigen rekening komen.

Overigens kan ik ook zoekmachine vriendelijke teksten voor uw website schrijven, of voor bestaande websites herschrijven.

Mijn tijd is niet onbeperkt maar ik denk tijd te hebben voor een aantal websites/Logo's de komende tijd. Is dit voor u een uitkomst reageer dan snel. Wie het eerst komt….

Interesse? Stuur mij een e-mail: goedkoopensnel@gmail.com (adres ivm spam) en ik reageer zsm. Vermeld svp zoveel mogelijk van uw wensen e.d. in de email.