Vistaprint: betrouwbaar ?

• henk

Regelmatig krijg ik z.g. GRATIS aanbiedingen van Vistaprint, maar als ik doorklik staan er opeens prijzen bij die aanbiedingen vermeld. Een postadres of telefoonnummer wordt niet vermeld. Ik vertrouw dat niet erg. Is er iemand die ervaring heeft met dit bedrijf ?

Ben benieuwd !

Henk

• Kim

Ja hoor, prima bedrijf. Geen hoogwaardig drukwerk maar prima voor huis tuin en keuken drukwerk.

• Mechteld martens

over vistaprint verleden jaar heb een bestelling gedaan niks gekrijgen omdat ook niet twee keer was

nu wordt elke maand 5,95 afgeboekt van me rekening kan dat zomaar ,hebben daar meer mensen last van .hoe kan ik dze rekening stop zetten ,ik kan ook niet zomaar af weg halen ik kan ook geen adres vinden van vitaprint waar ik de klacht kan leggen dus ik ga mee na opgelicht of radar en meldpunt

gr mechteld martens

• LPJ Rademaker

Vreemd?

Bij mij is 30-5-2012 een bedrag automatisch afgeschreven ook € 5,95.

Waarvoor??? ik zou het bijgod nie weten.

Op het afschrift stond VISTAPRINT 753QX-J1A88-1I7 WORLD PAY CP/BIBIT IP

Iemand de zelfde ervaring?

Ik heb er niet voor gekregen ook geen dienstverlening?

Vreemde spookfaktuur……

• Gerben Oosterink

Ik heb hetzelfde probleem. Er is bij mij is via WORLDPAY CP/BIBIT IP een bedrag van 15,10 afgeschreven ten name van VISTAPRINT 2C639-K1A25-0J6

Ik heb daarop contact gezocht met mijn bank om dit te laten terugboeken. Helaas betreft het een eenmalige machtiging en zij kunnen deze niet terugboeken. De bank zei dat ik het zelf zou moeten proberen terug te laten boeken door WORLDPAY.

• wiedje

Gerben Oosterink Schreef:

——————————————————-

> Ik heb hetzelfde probleem. Er is bij mij is via

> WORLDPAY CP/BIBIT IP een bedrag van 15,10

> afgeschreven ten name van VISTAPRINT

> 2C639-K1A25-0J6

> Ik heb daarop contact gezocht met mijn bank om dit

> te laten terugboeken. Helaas betreft het een

> eenmalige machtiging en zij kunnen deze niet

> terugboeken. De bank zei dat ik het zelf zou

> moeten proberen terug te laten boeken door

> WORLDPAY.

het gaat niet om vista. het gaat om worldpay. ook bij ons is geld afgeschreven maar dan met omschrijving advertentie marktplaats.

worldpay moet gestopt worden dit is een crimenele organisatie. Je rekening kan zomaar leeg gehaald worden.