En wat verdient een 23-jarige art director zonder diploma?
Dat was de discussie helemaal niet… Het gaat hier niet om wat jij in de maand binnensprokkelt, het gaat hier om de huidige vraag/aanbod-verhouding. Ik snap dat je heel erg trots bent op je verworven topfunctie en dat je graag te koop loopt met je succes (dat kan ik toch wel een beetje uit je reacties afleiden), en hoe leuk ik het ook voor je vind… wat jij verdient (of krijgt) interesseert niemand en mij als allerlaatst, daarbij heeft het geen ruk met de discussie te maken. Jij als Gelouterd Art-director zou dat toch moeten weten (is een goede doorgronding en anticipatie van communicatie niet een kwaliteit die een Art-director moet bezitten?).
groet, Joachim
Ik krijg inderdaad ook het idee dat er mensen zijn die niet de goede discussiepunten vinden in een bericht (rob 2). Wie interesseert het nou wat de ander verdient? Ik weet het ook niet.
En Joachim, als ik inderdaad zo trots zou zijn dan zou ik mijn loonstrookje wel toemailen. Ik wil gewoon dat niet iedereen als een treurwilg om zich heen gaat zitten kijken omdat er iemand roept dat er geen werk te krijgen is.
Die mensen zouden ipv klagen over mensen die wel toevallig een leuke baan hebben en met plezier naar hun werk gaan eens naar ziichzelf wijzen. Het is makkelijk om mensen af te zeiken, maar je bereikt er zo weinig mee.
En op de ractie dat ik een topfunctie zou hebben wil ik al helemaal niet ingaan. Ik ben nog steeds niet te directeur, nog sterker, ik schenk zelfs zijn koffie in. Dus wat is er dan zo top?
Heb gewoon plezier in je werk, als je dat niet hebt en met een negatieve instelling naar je werk of sollicitatie vertrekt dan kun je natuurlijk net zo goed thuisblijven.
Dat wist ik niet… bij deze mijn excuses Rob (wie is Rob 2?).
Ik hou er gewoon van dat een discussie op een goede (desnoods harde) manier gevoerd wordt, vandaar mijn felle reactie, verder geen enkele slechte gevoelens hoor. Ik vond sommige dingen gewoon niet met mekaar stroken (maar daar heb ik nu een duidelijke verklaring voor).
En qua plezier in mijn werk: daar maak ik mij geen enkel moment zorgen over, ik heb het prima naar m'n zin en het lijkt alleen maar rooskleuriger te worden, ik ga de toekomst met een glimlach tegemoet als ik aan alle mogelijkheden denk…..(tsjakkaaa…)
groeten, Joachim
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?